![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geweldig weer erbij! Gezellige mensen!
De BMW's vlogen bij de hekken omhoog zo warm ![]() ![]() Was zeer zeker de moeite even waard!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was zeker even gezellig
![]() Die BMW die in de hekken reed had de auto net een week ![]() ![]() De foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() www.picturetrail.com/JurjenV
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En jij moet je dak nu uitdeuken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zelfs ik heb een beker!
![]() Mijn foto's komen er aan. Ondanks de enorme hitte toch een erg vette meeting! ![]() Moeten we snel eens overdoen, dan is hopelijk de TD er ook bij. Die BMW was inderdaad lekker slim bezig. Daar zo ook foto's van ![]() Last edited by Ebut : 05-08-2007 at 19:59. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Zie alleen 9 foto,s van dezelfde jetta,s . |
|
||||
|
||||
![]() Mijn foto's. Ben geen Lennart, maar doe mij best
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En dan de BMW ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Ebut : 05-08-2007 at 19:52. |
|
||||
|
||||
![]() Alderaast wat een vette GTG!
En de foto's zijn über geworden mannen!! ("like grauw os alberto") ![]() Meer foto's van onze "turkio drift"? |
|
||||
|
||||
![]() Al mijn foto's staan er nu op
![]() Ben benieuwd naar die actie foto's. Wat een mongool was dat man! Net een week een veel te dikke BMW, en dan beetje stoer willen driften. Knap lullig als je dan vol in een hek klapt en 40 man je uit staat te lachen ![]() Last edited by Ebut : 05-08-2007 at 20:03. |
|
|||
|
|||
![]() geweldig van die BMW !!
![]() ![]() Persoonlijk de mooiste. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klaas Rallye zijn monster
![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie meeting geweest jongens.
|
||||
|
||||
![]() van wie is deze golf dan??
staat nu ook op marktplaats en heb em alvast een bod gedaan maar ook mail gestuurd, maar geen reactie..... ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() die is van ronnie
|
|||
|
|||
![]() die is van bolf variant hier van het forum.
|
|||
|
|||
![]() Zonder die wieltjes is ie gelijk €1500 minder waard
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zet ff namen bij de foto's weet ik ook tegen welke rotkoppen ik zit aan te staren.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En dames... Foto's zijn mooi geworden hoor! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote: