![]() |
|
|||
|
|||
![]() Deze golf kan ik kopen , is deze bekent van iemand hier op dit forum ??
Hij is nu van ene Ronny uit friesland , maar heeft hem ook pas een jaar! De golf is een 1.6 automaat ,verder helemaal orgineel ,van binnen nog in goede conditie . Alleen aan de buiten zijde moet het 1 en ander worden gespoten , hij heeft de wielkasten niet goed omgerold , dus moet dat gespoten worden , plekje onder voorruit , en nog wat kleine dingen. BBS jes zijn nieuw gepolijst met nieuwe banden. Kent iemand deze golf toevallig ?? ![]() ![]() Last edited by veerzes : 19-08-2007 at 10:30. |
|
||||
|
||||
![]() hij heeft hem pas een jaar...
is dat gek als iemand na een jaar een auto verkoopt? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
klopt ik ken de man wel en is niet gek dat hij hem verkoopt ....want de auto MAG weg .......en MOET niet weg ,volgens mij auto is heel netjes trouwens ![]() Last edited by voklswien : 19-08-2007 at 10:50. |
|
|||
|
|||
![]() Dus ik kan hem met een gerust hart kopen dan??
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ken de auto ook wel ,en het is best een netjes ding !
Ik zou zeggen gewoon er heen rijden en zelf oordelen ,dan kun je voor je zelf bepalen of je de auto wilt kopen . Deze jongen heeft wel altijd nette en goede auto's .
|
||||
|
||||
![]() is dat niet de golf geweest met blauwe platen en porsche wintercultvelgen
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heen gaan voelen, ruiken ,proefen en rijden dan pas kan je hem goed bekijken en hem met een gerust hart kopen ( is wel een oude auto GEEN nieuwe ) ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey nico gaan we een andere auto kopen ??
gr. Martıjn
|
|||
|
|||
![]() Geen ander Tyn 1 erbij
![]() ![]() |