![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zal men golfke bij deze hier ook maar eens voorstellen
foto's van hoe ik haar gekocht heb ![]() foto's van hoe ze er dan is beginnen uit zien ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dan toch wel ingezien dat ik verkeerd bezig was en maar een ander weg in geslagen dan . Zo werd ze dan ![]() Dan het befaamde kruis laten plakken ![]() dit was op zen eigen toch nog niet wat het moest zijn , maar had er al plannen mee voor ik het had laten plakken . Dus dan : ![]() toen was er al wat meer stretch en beetje lager kruis opgeschuurd , dit was echter nog niet genoeg naftklep bijgewerkt ![]() grill ook maar eens onderhanden genomen ![]() de instal ook maar eens bijgewerkt voor :ymblushing: ![]() na (is nog niet volledig af , maar toch al 100 keer beter in mijn ogen ) ![]() ![]() zag er dan al beter uit maar ook dit was nog niet genoeg in mijn ogen -een schroevendraaier aangepast tot werkende sleutel :p ![]() en nog wat opgeschuurd ![]() ![]() ![]() ![]() - versnellingspook van sparco met een klein detail van men eigen toegevoegd ( thanks Serge) ![]() - wolfsburg edition matten zwart/zilver ![]() - Hella zwarte mistlichten , tussenplaatje en nieuwe pinkers ![]() - Zwarte hella achterlichten ,die maken in mijn ogen de kont af :x ( Thanks Ivan) ![]() ![]() - de voorlichten ![]() -de band / kas verhouding ![]() - de camber <3 ![]() ![]() ![]() ook werd ze lager gelegd( ligt nu met subframe ongeveer op 1,7cm ) en camber geplaatst achteraan (1,5°) , een sparco kuipzetel erin ,ander voorlichten en achterlichten , rolkooi en denk dat ik er dan ongeveer ben ![]() zo staat ze er nu dus bij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() hierbij een lijstje met al de veranderingen ( als ik er geen vergeten ben )
Motoraanpassingen: - Sportluchtfilter - Skytune uitlaat - Blauwe bougiekabels Ophanging: -Ta-Technix schroefset - stabilisator stang achteraan - achteraan cambershim van 1,5° Velgen/banden: - dz exklusiv dz1 in 16" met custom DLS centercaps en iron cross ventieldopjes - vooraan 7,5j met 165/40r16 Nankang - achteraan 9j met 195/40r16 Continental Exterieur: - Zwarte hella achterlichten - Zwarte zijpinkers - Zwarte helle mistlichten ,pinkers en reflectors vooraan - Voorlichten gesmoked met folie - Embleemloze grill - US-vento voorlip - passagierskant klink zonder slot geplaatst - enkele delen opgeschuurd en laten roesten -achterruitenwisser verwijderd Interieur: - Sportstuur - originele verlichting inclusief die van de schakelaars vervangen door blauwe leds -Sparco kuipstoel -rolkooi -Sparco Versnellingspook - Wolfsburg Edition Matten - Wolfsburg Edition Deurpinnen - 2de Handschoenkastje - Achterbank en hoedeplak verwijderd voor ICE en rolkooi - 3- puntgordel aan bestuurderskant ICE: - head-unit Pioneer deh-p8100bt - versterkers : -DLS A6 -DLS CA41 - Subwoofer : UR 12 - Composet : DLS MS6 - Ovale : DLS R1073 Tegen volgend jaar zijn er nog sirieuze plannen , maar die hou ik liever nog even voor mezelf Reacties zijn altijd welkom
Airless rides Tief ohne air Go low or go home Scraping is the way of life Last edited by vw.golf2.driver : 18-09-2011 at 19:49. |
|
||||
|
||||
![]() zijn veel dingen die ik niet had gedaan
![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind hem super! Ik zie liever auto's glimmend in de lak, maar leuk hoe jij hem hebt gemaakt! En dan zeker die sleutel, en het Iron Cross over de motorkap!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() schroevendraaier is echt super ruig, lache als je wordt aangehouden, en verzocht wordt de motor ff uit te zetten.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thanks voor de goeie reacties . Ze is laatst met de schroevendraaiersleutel naar de keuring geweest , ge had die mannen hun koppen moeten zien :p