![]() |
|
|||
|
|||
![]() wie kent de eigenaar van deze vento
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...-128kw-e2.html? laat hem even contact met mij op nemen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waarom bel of mail je hem niet bertus?
|
||||
|
||||
![]() Oude liefde roest, Alberto!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gedaan jochie ![]() Quote:
ja deze zeker .... ![]() ![]() Last edited by voklswien : 18-11-2007 at 19:17. |
|
|||
|
|||
![]() mooie vento
|
|||
|
|||
![]() Dikke Vento !
Gezien zijn woonplaats denk ik niet dat hij vandaag (zondag) reageerd ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ik heb alleen maar mooie auto's (gehad) ruud ![]() Quote:
denk dat ie bij een autobedrijf staat of zo jan wacht morgen nog ff af wat er gaat gebeuren ![]() Last edited by voklswien : 18-11-2007 at 21:18. |
|
||||
|
||||
![]() Wil je de auto weer terugkopen dan?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wie weet ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volvo in de verkoop ?
Mooi ding die vento ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik meende dat jou oude zwart was Alberto, maar vond het altijd een super Vento!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dacht al een oude bekende ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee was mijn broer . die had een zwarte turbo diesel .. lag ook met de snuit op de grond met 17 inc wielen ik denk dat je die bedoeld .. deze heb ik maar een week of 4 a 5 gehad of zo maar er is contact geweest met de man hij zit in duitsland komt morgen ( zaterdag ) trug af wachten dus ![]() Quote:
volvo is leuk lieuwe . super snel . .....maar........... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() eindelijk contact met de man
is dus niet de zelfde waar ik hem aan verkocht heb deze man heefd hem met een kapote versnellngs bak gekocht er een 100% sper in gezet ? remmen angepast ...en wil hem nu dus weer kwijt sins juli dit jaar op naam ........ vragen vragen vragen ....word vervolgd |
|
||||
|
||||
![]() zou wel even goed kijken hoe wat en waarom hij hem dan nu weer terug wil? sper en remmen zijn kostbare aangelegenheden...
|
||||
|
||||
![]() 100% sper ? .. dan kun je elke week ook wel om nieuwe banden
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
was mijn idee ook al lieuwe ....maar donderdag komt hij langs we zullen zien ..............en voelen ![]() denk zelf dat er een 70/30 sper in zit ..anders is er niet meer mee te rijden I.M.H.O ![]() Last edited by voklswien : 02-12-2007 at 15:08. |
|
||||
|
||||
![]() 100% sper op de vooras
![]() Daar is inderdaad niet normaal mee te rijden lijkt mij. |
|
||||
|
||||
![]() 100% sper klinkt als vastgelast?
|
|
||||
|
||||
![]() misschien bedoelt ie een sper die gewoon 100% is....
|