![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gezocht edition of mooi gti interieur golf 2, 3 drs of een leren interieur
mag rustig wat kosten mits het ook in goeie staat is alles aanbieden Last edited by oldscool : 26-11-2007 at 20:28. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel een GTI interieur in de aanbieding. Maar dat is niet echt mooi. Als iemand anders er nog eentje aanbied zou je er van 2 1 kunnen maken.
|
|
||||
|
||||
![]() en up aanbieden die handel
|
|
|||
|
|||
![]() heb nog een zeer mooie elektrie recaro interieur van een wob g60.
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() http://auto-diversen.marktplaats.nl...voor-golf.html?
niet veel geld ..verkoper reageerd niet op mail |
|
|||
|
|||
![]() Altijd wel vreemd dat de wang van de bestuurdersstoel meestal net niet op de foto staat...
Staat op het moment genoeg op MP, ben ook al wat rond aan het mailen voor een interieur, maar niemand neemt nog de moeite om ff te reageren. |
|
||||
|
||||
![]() Mijn PM heb je gehad toch? Als je eventueel foto's van de bestuurdersstoel wil, die heb ik zaterdag.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zo gaat het mij ook jan ... of ze denken dat het zeer zeldzaam is ...gelijk een mega prijs kaartje er aan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb echt een mooi interieur hier liggen voor 400 euro recaro elekties.
|
||||
|
||||
![]() en up interieur , recaro edition, gewoon edition , leer edition blue of mooi gti interieur voor 2 drs aanbieden die hap
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een zeer nette set edition deurpanelen liggen, ook weet ik nog iemand die een achterbank en wat minder nette voorstoelen tekoop heeft !
|
|||
|
|||
![]() in de buurt van hoogwoud ?
Noem is prijzen ![]() mag via PB |
|
||||
|
||||
![]() ehm enne Langedaik ?
|
|
||||
|
||||
![]() en up interieur gezocht !!
|
|
|||
|
|||
![]() Wat voor prijsklasse zoek je ???
|
||||
|
||||
![]() maakt niet uit mits het in goede staat is wat heb je aan te bieden dan ?
|