![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Setje Borbet A 17 inch, 7.5 J, et weet ik even niet, past zo onder corrado en nu passat, wel echt vw velgen ( naafgat ) steek 4x100. 1 band netjes, 3 zijn er op, 205-40-17 pirelli. prijsje omdat het moet: 250 eurie en deze ![]() ![]() Lekker poetsen, 1 zal er gericht moeten worden denk ik. voor 150 eurie leuk???? ![]() het rijd voor geen meter 17 inch onder een passat vindt ik, ik ga mn 15 inch weer oppoetsen en dr onder schroeven ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik heb de zelfde velgen te koop staanalleen 5x100(borbet a) met de zelfde toestant van de banden
en wordt niet verkocht dus van mij succes gewenst ![]()
|
||||
|
||||
![]() prijs zal zeker niet schelen als je de banden eraf laat?
waar zijn de velgen eventueel af te halen? @rickGT: beetje jammer dat het 5x100 is :P
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kost me alleen maar tijd, dus banden krijg je er bij ![]() ![]() be nice, pay me, and go play ![]()
|
||||
|
||||
![]() setje oekieloekie velgen is verkocht
![]() niemand een mooi setje borbet voor weinig????? ![]() zonde om ze in te leveren als oud aluminium, en ruimte voor plantebakken heb ik ook niet, want mn scirocco staat in de tuin ![]()
|
||||
|
||||
![]() 200,- ?
maar waar woon je ergens? dat is voor mij het grootste punt :P ik hou namelijk niet zo van opsturen...
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
![]() al verkocht?
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
![]() ik hoef de velgen niet meer, heb al een setje 16" kunnen vinden...
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
![]() Waar liggen de spullen? En wat wil je voor de borbet's hebben?
|
|||
|
|||
![]() Hallo heb nog steeds belang bij het setje borbet a. Heb je ook nog een pm gestuurd maar er wordt nergens op gereageerd
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() pm??? niets gezien.
ik woon in hilversum. heb nu een bod van 190 dus voor 200 mag je ze komen halen, ik pm je mn tel nr wel even!
|
|||
|
|||
![]() Ik zie je nummer wel verschijnen. Alvast bedankt
![]() |