![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Woow leuk zoo,n motor in je golf twee, aparte motorkap er netjes gedaan.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lange sluitertijd bedoel je ![]()
__________________
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe bedoelt gij ?? |
#5
|
|||
|
|||
![]() Denken julie ook wat ik denk ?
Ik gok dat er een motor in gaat komen die al op het erf staat ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() nou dat zullen we nog wel zien dan hahhaahh zou janjaap hem dan ook inbouwen?!
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Dat denk ik zelf ook. Dat de vervanger al in zijn bezit is.
Sluitertijd, zolang de film/beeldsensor van de camera belicht word. Ook wel belichtingstijd genoemd (van het lichtgevoelige materiaal, in dit geval een beeldsensor). Als die lang genoeg is kun je de kap dicht doen terwijl de foto genomen word. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Oke dus de motorkap is niet doorzichtig zoals op de derde foto te zien is.
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Correct, |
#10
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als je goed kijkt kun je het ook zien doordat de chrome-motorkap-cilinder-apparaat (hoe je dat ding ook noemt) nog omhoog staan links en rechts.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#11
|
||||
|
||||
![]() Wat komt er nu in ?
Vast beter dan een voor fsi inspuiting bedoelde motor die op digifant draait. |
#12
|
||||
|
||||
![]() misschien dat de motor van zn nieuwe aanwinst er in komt? uit mn hoofd 2.0 16v turbo(?)
__________________
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933 |
#13
|
|||
|
|||
![]() heeft wel wat een fsi er in.
__________________
|
#14
|
|||
|
|||
![]() Quote:
2 foto's over elkaar geshopt noemen ze dat ![]()
__________________
![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]() dat denk ik ook, anders krijg je niet zo'n scherp beeld.
Twee keer dezelfde foto vanaf statief; die plak je zo over elkaar in Photoshop.
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#16
|
||||
|
||||
![]() Quote:
reken maar van niet. sluitertijd van 15 seconden, lage iso, kleine diafragma, toestel op statief. 10 seconden met de kap open en na 10 seconden de kap dicht doen.
__________________
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933 |
#17
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is het probleem van dit blok, het is geen fsi meer |
#18
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies, dacht ik dus ook. Het hele FSI gedeelte is er afgehaald waardoor je nog maar een gewoon 2.0 blok overhoudt.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#19
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met Turbo, Met of zonder FSI, er zijn er maar weinig die zoiets aandurfen om aan te beginnen! Dit is toch een knap staaltje werk.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#20
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoor je me ook niet zeggen, dat ik het niet knap vind. ![]() Denk dat ik er uiteindelijk toch altijd weer mee aan kom kakken, dus waarom nu niet: veel geld! Zeker als je kijkt naar het feit dat het een geblazen 2 liter motor is met "maar" 200pk. Voor dat geld krijg je een ongeblazen blok al bijna naar dat vermogen, en dat vind ik persoonlijk eigenlijk veel mooier. Ieder zijn eigen natuurlijk.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |