![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wegens wijziging plannen weer te koop:
Mijn recaro stoelen, bestuurderstoel heeft lichte instapschade, de stoelen zitten verder heerlijk! Passen in golf 1 en golf 2, origineel waren ze een optie voor de golf 2 gti uit 86. Zijn zeldzame stoelen!! Voor foto's zie mijn projecten topic: Samurai cabrio project Prijs € 150,- Daar valt over te praten, inruil is ook mogelijk! |
|
||||
|
||||
![]() waar zijn deze op te halen,
gr ronnie
|
||||
|
||||
![]() Nijverdal
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx Ruben, ![]() Eventueel ook in Raalte af te halen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zijn ze omklapbaar?
|
|
||||
|
||||
![]() Ja ze zijn omklapbaar!
|
|
||||
|
||||
![]() Frames en motoren erbij, kabelboom eventueel en bedieningspaneel?
|
|
||||
|
||||
![]() De frames en de motortjes zitte erbij, de bedieningspanelen ook.
Kabelboom niet helaas! |
|
||||
|
||||
![]() ik heb wel interesse aangezien ik zelf ook zo'n interieur heb, kan ik van 4 stoelen er 2 maken. ik ben ook bezig met een ander interieur als dat afketst hoor je van me.
ik zie wel dat het 2 passagiersstoelen zijn trouwens Last edited by Arne : 16-05-2008 at 19:31. |
|
||||
|
||||
![]() Laat maar weten dan Arne.
Tegelijk een upke! Inruil is mogelijk, zoek nog het een en ander voor mijn mk1 |
|
||||
|
||||
![]() Zijn deze er nog?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb nog zo'n kabelboom liggen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als deze er nog zijn en je gaat ze kopen, Arne. Kom dan ook even bij mij langs waaien!
|
|
||||
|
||||
![]() Doe ik zeker. Heb jij die kabelbomen nog nodig van Remco? Ik krijg ook nog steeds een dash van m, maar dat is kwijt.....
|
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat dit de stoelen zijn die ik gekocht heb 2 maand geleden en ondertussen bij de bekleder liggen.
Gr Twan |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb net bericht van samurai gehad dat de stoelen uit de verkoop zijn en samen met de auto verkocht worden.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het ging mij voornamelijk om de stof, is die er nog??? Daar zou je me HEEL blij mee maken namelijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ligt bij de bekleder 700km hier vandaan..
Ik ben bang dat de stof niet heel gebleven is iig op de stiknaden los gemaakt voor de maten van het leer. als je wilt kan ik hem wel even bellen van de week om te vragen of ie dat bewaart. Gr |
|
||||
|
||||
![]() Heel graag, ik heb maar een klein stukje nodig voor een stuk wang dat kapot is. Ik wil er uiteraard voor betalen! Zou echt top zijn, stof is niet meer te krijgen namelijk.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is goed ik bel hem vd week ff en dan laat ik het wel ff horen. Twan |