![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze stoel kwam ik toevallig tegen en ik heb hem tijdelijk in mijn Vento gezet, zodat ik mijn originele stoel rustig kan repareren en toch kan blijven rijden. Als dat gedaan is, is deze stoel dus weer overbodig
![]() VRAAGPRIJS OP MP € 100,-, HIER: € 80,- ![]() ![]() (staat ook op Marktplaats met de volgende tekst: ) Prijs is vraagprijs, exclusief verzekerd verzenden TPG € 11,95! Aangeboden: BBS sport/comfort-zetel made by Bertrand Faune, stoelfabrikant voor vele automerken. Neutraal van kleur; zwarte alcantara-achtige stof op de wangen en zwart velours met grijze, diagonale streepjes op de zitting en leuning. Deze stoel ziet er netjes uit; heeft geen gaten of slijtplekken en is meervoudig verstelbaar: -rugleuning (uiteraard) -bovenste deel rugleuning (voorover/achterover) -rugwangen (breder/smaller) -lendesteun (onderrug ondersteuning) -lengte zitting (ondersteuning onder de knieholte) De stoel is dus goed op je lichaamsbouw aan te passen. Voor de sportievelingen: je zit goed stevig tussen de wangen! Er zit een onderstel bij, dat past in een Golf III, Vento of Polo 6N (en mss wel meer VW-modellen; Passat 35i bijv.?) Enige wat je moet doen, is het gordel-insteekpunt en de de hendel vooruit/achteruit overzetten. Helaas is de hendel om de leuning om te kantelen afgebroken, wat weer geen probleem is, als je een 5-deurs Golf, Variant of Vento hebt. een handig iemand lost dit zo op! Bieden maar!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 20-10-2008 at 11:30. |
|
||||
|
||||
![]() Hallo, mijn eigen stoel is gerepareerd!
Deze BBS sport-zetel zit er (nu) nog wel in, maar kan dus per direct in de verkoop; € 70,- mag je hem hebben!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() niemand interesse in deze nette comfort-zetel? Je mag ook wel bieden...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb eigenlijk wel interesse, mijn polo 6n stoel is beetje versleten, en ik zit toch graag lekker, ochal rij ik ermee compleet voor flikker...
Alleen ben ik bang dat ie een beetje breed is voor een 6n??
|
||||
|
||||
![]() Ah, toch nog iemand...
![]() Nou, ik heb hem zelf nog nooit in een 6N zien zitten, maar ik weet wel, dat ik ten opzichte van mijn originele VW (sport-!)stoel wel een hoop ruimte aan de deurkant meer heb, dus hij lijkt breder, dan hij in werkelijkheid is. (nu heb ik origineel daar een aflegvakje zitten, dus dat scheelt ook...) Bij mij zit-ie vrij dicht bij de middenconsole, maar ik geloof dat die bij een 6N toch al wat minder massief is EDIT: Ik ben net ff naar de auto gelopen en heb gemeten: de originele stoel is op z'n breedst bij de zitwangen maximaal 56 cm en de BBS is daar 53 cm; hij is dus zelfs smaller dan een originele VW-stoel! ![]() (Ik kan je wel vertellen, dat ie iets zwaarder is...) Ik zou zeggen, kom gewoon eens passen! Maar ik weet natuurlijk niet waar JIJ woont.. (oh, ik zie het al; Landgraaf, Zuid-Limburg... da's ver!) Ik woon in ieder geval in Velsen-Noord nèt boven de Velsertunnel. ...en vind je het er uiteindelijk niet uitzien; in combinatie met de rest van je interieur, dan heb je in ieder geval de tijd en de mogelijkheid om je eigen stoel weer op te lappen, net zoals ik heb gedaan! ...of je trekt al het overige eruit; stopt er een rolkooi en vijfpuntsgordel in en je hebt een race-Polo! ![]() Laat maar horen!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 30-10-2008 at 15:11. |
|
||||
|
||||
![]() Nou de polo is gewoon dagelijkse auto, dus hoe het uitziet maakt me niet zoveel uit..
Alles is handmatig te verstellen, niet elektrisch neem ik aan? Ik denk er nog even over na, zal mijn stoel eens opmeten en dan laat ik wel iets horen...
|
||||
|
||||
![]() Ja, handmatig!
|
||||
|
||||
![]() vergelijkbare stoel in een 6n (foto geleend van zweiter)
![]()
|
||||
|
||||
![]() past dus in de Polo, Berserker!
|
||||
|
||||
![]() Niemand? doe eens een bod, dan!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nog steeds te koop? Ik bied je 50 euro. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heeft ie toch al, zo'n race-Polo? ![]()
|
||||
|
||||
![]() VERKOCHT voor € ..,-
![]() Veel plezier ermee, Marald; hier kan dus een slotje op! ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 13-12-2008 at 10:00. |