![]() |
|
|||
|
|||
![]() zet hij er ook nog dik bij orgineel bbs terwijl het gewoon de lenso's zijn..
lekker als iemand het niet weet ![]() ![]() ![]() http://link.marktplaats.nl/223292554 |
|
|||
|
|||
![]() .. misschien weet hij zelf niet beter, dan dat het BBS'en zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo doen we dat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
't Zijn NIEUWE velgen! Nieuwe velgen koop je normaal in verpakking, met de merkjes er op, en dan weet je verdomde goed wat je hebt. Als dit niet het geval is zijn ze dus niet nieuw. Hoe dan ook, klopt het dus niet. Mijn gok is dat de verkoper het er gewoon op wil wagen, en hoopt op een flinke smak winst, of dat hij zelf op dezelfde manier bedonderd is en nu het probleem naar de volgende eigenaar door wil schuiven.
|
||||
|
||||
![]() Net als sjaak's autoservice die overal in de advertentietitels BBS zet ipv Lenso.. Net 11 advertentie's van hem opgegeven als misleidend
![]() ![]()
Audi 80 CD 5S VW Golf 2 GTI G60 VW T3 Westfalia Joker Last edited by Rutger : 22-01-2009 at 12:56. |
|
||||
|
||||
![]() Hoe zie je dat dat lenso's zijn en geen BBS..?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aan de chrome randen, nep boutjes en de deksel in het midden...
|
||||
|
||||
![]() volgens mij staat er BB5 op of zie ik dat verkeerd!?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
15" BBS heeft 30 boutjes, deze maar 25. ![]() Als je het dus niet aan de lompere spaken en de lelijke randen met dikke boutjes kunt zien, kun je dus gewoon even tellen.
|
||||
|
||||
![]() Het snelste zie het het aan de dop, waar het logo op zit, daar zitten 6 kleine "boutjes" in. Die zitten er bij BBS velgen niet.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hé klopt ja! In die nep Bbs-en staat BB5 op t logo... |
|
||||
|
||||
![]() En toch zijn het leuke wielen !
|
|||
|
|||
![]() Chris € 9.999.999,00 22-01-09, 15:51
![]() |
|
|||
|
|||
![]() die zet er netjes bij dat het replica zijn., maar deze jongen zegt orgineel.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tsja, eens kijken of ie daar wel op reageert, als hij niet reageert op mijn vraag waarom hij Lenzo's verkoopt als BBS... ![]()
|
||||
|
||||
![]() @chris voor de helft mag je mijn echte bbs ook voor hebben..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ah, jij had ook al gemaild ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vind deze BBS-en veel vetter. 25-boutjes in originele RS-en in 15" is verrekte zeldzaam! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jow, als er ergens wat te steuken valt doe ik altijd mee. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kaj_A:
Hoi, Heb je de aankoopbon nog bij deze BBS-en? Wat is je richtprijs? Autoservice (notabene!) Cornieltje: De wielen kunnen met bon verkocht worden. de uiterste prijs is € 525,- m.v.gr. Harm Cornielje Dus als jullie nog interesse hebben. Nieuwe lenso's kosten ook 350 ofzo en dan nog 4 banden er bij, dat is ook weer 200 euro. Alleen jammer dat ie ze onder de verkeerde naam verkoopt ![]() |