![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb zojuist mijn accu gewisseld met een nieuwe en net opgeladen accu.
Nu start mijn auto niet meer... Wat kan ik hier aan doen? Start moter loopt mooi rond alle verlichting doet het maar de auto start niet. Wat kan dit wezen? Voordat ik de accu wisselde starte hij nog netjes. Help!! ![]() Ik moet me auto morgen weer gebruiken om op me werk te komen.
|
|||
|
|||
![]() toevallig een draadje van je bobine getrokken bij de wissel? Of een losstekkertje?
|
|
||||
|
||||
![]() Neej geen draadjes losgetrokken maar hij lijkt idd geen vonk te krijgen. Kreeg op het 86c forum de tip om een massakabel op aansluiting 15 van de bobine te zetten. Maar ik moet eerst nog eens weten wat aansluiting 15 is.
|
||||
|
||||
![]() Niet toevallig zwart draadje wat aan de plusklem vastgeschroefd zit los of slecht contact?
|
||||
|
||||
![]() Geen zwart draadje te vinden opm mijn plusklem ook nooit gehad
|
||||
|
||||
![]() als je de bobine lospakt dan staan daar dus tekens op en dus bij een contact ook het nummertje 15. Daar inderdaad even rechtstreeks een min op zetten vanaf de accu. Het kan zijn dat er iets bij je contactslot verkeerd zit, breukje in de kabel ofzo en zo sluit je dit uit en kun je testen of het daar aan ligt.
anders zou ik je startrelais even doorlussen om te kijken of die blijft hangen. gewoon relais eruit en dan een draadje in de grote contacten steken.
|
||||
|
||||
![]() Keej op polo86c forum word er gesuggereerd om een plus kabel aan te sluiten.. Maar dat heb ik al geprobeerd en nog geen startende auto.. Zou het aan het startrelais moeten liggen.. De bougies vonken en de injectie krijgt benzine.
|
||||
|
||||
![]() op kontact zetten en in de vrij en dan gewoon een draad van de plus van de accu naar de start motor en starten dat ding kan je iig rijden...
|
|
||||
|
||||
![]() Start motor draait goed rond.. Dus dat kan het niet zijn......
|
||||
|
||||
![]() kijk je zekeringen eens na, zekering van de bezinepomp
|
|
||||
|
||||
![]() Zekeringen zijn ook goed....
Wat heb ik allemaal geprobeerd en nagekeken. Zekeringen. Aansluiting 15 Bougies Bedrading Is er nog ergens anders waar ik naar kan kijken. De meeste mensen denken idd benzine maar dat is een beetje vaag... aangezien de carb gewoon benzine krijgt.
|
||||
|
||||
![]() scheurtje in je rotor of verdelerkap
ontstekings module kapot bobine kapot vaciumslang los min kabel van de accu geen goed kontact op de caressorie dat zijn de punten die ik zo nog kan bedenken anders zou ik het niet meer weten iig succes er mee gr,egon |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij vonkt ![]() Krijg je benzine tijdens het starten? (van bovenaf in je injectiehuis kijken, je moet duidelijk benzine zien ' sproeien ' ) Als het na een accuwissel gekomen is verwacht ik toch dat er ergens een draadje los ligt/slecht contact maakt. En als het volgende waar is; injectie wordt gevoed met (voldoende) benzine bougies vonken (op het juiste moment) Dan MOET de auto starten.
|
||||
|
||||
![]() Hij sproeit idd benzine in het injectiehuis....
De bougies vonken. Dus ik ga dan toch maar kijken naar losse draadjes... Maar waar zou dat dan opeens gebeurt zijn... Er was wel een draadje waar de mantel een beetje af was dat heb ik weer netjes gemaakt. Was een bruin draadje dun die van de min pool kwam. Maar nog steeds geen broem broem!
|
|||
|
|||
![]() Misschien dat er een olifant verstopt zit in je cilinder??
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die maakt andere geluiden denk ik. hahahahahaha
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kan het ook zijn dat de accu te weinig ampere heeft om de auto te laten starten?
Aangezien ik vandaag toch heel even een pufje kreeg van de auto..
|
||||
|
||||
![]() Hij doet het weer!!!!! Oude accu zit er weer in...