![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hej ,
vandaag men dakhemel terug ingezet na het maken van men dakje en in kwam 2 dingetjes tegen. Auto is een '86 GTI 1) een soort kapstokje met 2 vijsjes in de middenstijl gevezen. ![]() 2) 2witte plastic blokjes. Mss voor zonnescherm achteraan? 3de remlicht? Zitte links en rechts aan plafond aan de koffer ![]() Grtz Jel ![]()
|
||||
|
||||
![]() die haakjes zullen toendertijd wel gadgets zijn geweest die je toen in de winkel kon halen ofzo.
foto 2 lijken wel klemmen om kunststof leidingen mee vast te klemmen, vraag de plaatselijke electircien er maar naar groetjes |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hej bedankt voor de reactie. Foto2 lijkt wel op klemmetjes maar eig zitten de 2 blokjes zo naast elkaar en zitten er vanboven 2 slipjes in om iets in te klikken haken. hier mss een iets betere foto (wel wazig maar dichter.) ![]()
|
||||
|
||||
![]() de foto is wazig omdat je waarscheinlijk je toestel niet op 'macro' zet als je close-ups neemt. gewoon een tip
![]() |
|
|||
|
|||
![]() misschien een rol gordijn?:P
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dacht ik zelf ook. Als iemand er zo 1 moest hebben post dan ff een picje als je wil ![]() of als iemand er 1 te koop heeft mag ie het ook altijd laten weten. ![]() Grtz Jel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt voor de tip. toestel is van men moeder en had het hier ff op bruikleen. Binnekort zelf mar eens iets aanschaffen. ![]() Grtz Jel
|
||||
|
||||
![]() Ik heb achterin de Jetta ook een Zonsverduistering-Rolgordijn zitten, zal daar eens een foto van maken. Het is alleen wel een ander systeem dan wat er bij jou Golf zit, die van mij wordt bovenin gewoon aan 2 haakjes bevestigd.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
K alvast bedankt. Ik zal strak de afstand eens meten tussen de 2 blokjes dan weet ik hoe breed het eig zou kunnen zijn. Jou rolgordijn is dat dan vast gemaakt op de hoedeplank? Grtz Jel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog even over die macro-stand, meestal is het icoontje ervan op de camera een tulp.
En wat die haakjes aangaat, in het oude model GTI zitten volgens mij hemelgrepen zonder haakjes, de nieuwe hebben als ik mij niet vergis wel een haakje. Vandaar zal iemand dit waarschijnlijk wel heel lomp in je B-stijl hebben geschroefd met die parkers. En die haakjes daar achteraan, dat is niet origineel, dan waren ze minimaal zwart geweest (het is immers een GTI). D'r zit ook geen hoogteverstelling op je gordels of wel? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee idd geen hoogteverstelling. Ja kga het allemaal wel laten hangen. zijn idd zelftappers die in de stijl zijn geschroefd. Die witte topjes zijn ook zo bevestigd. Als ik tijd he ga ik wel eens opzoek naar een ongeschonden hemel en b-stijl en vervang ik ze wel. thnx voor de uitleg. Grtz Jel ![]()