![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
Ik heb een golf II 1.6 uit 85 met de analoge klok erin en geen toerenteller, maar ik zou toch liever eentje willen hebben met een toerenteller. (BTW die teller uit 91 is ook voor een 1.6) De vraag is alleen. Hoe bouw ik dit in en wat heb ik er allemaal voor nodig. Ik hoop dat iemand hiet iets over kan vertellen, alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
![]() je hebt nodig...
is het 1 stekker of een 2 stekker aansluiting? onderaan de tellerbak. |
|
|||
|
|||
![]() 85 is 2 stekker
91 is 1 stekker Beugels past hij zo in Wil je het inbouwen moet heel de kabelboom veranderd worden[die van de tellerbak] Last edited by golf mkII 16v : 13-04-2009 at 21:10. |
|
||||
|
||||
![]() zijn er geen tellerbakken uit 85 met toeren dan? en is het dan niet alleen een kwestie van een kabeltje trekken naar de bobine?
heb hier al vaker over zitten denken maar heb het nog nooit ergens gevraagd.
|
||||
|
||||
![]() 85er klokken zijn er zeker ook met toerenteller.
Als je de 91er klok in jouw 85er wilt bouwen zul je een adapterkabelboom moeten maken voor de tellerklok. (heb dit ook moeten doen bij mijn GTD) |
|
|||
|
|||
![]() Oke bedankt voor de adviezen, zal het eens proberen.
|
|
|||
|
|||
![]() of je pakt gewoon een gti teller heb ik ook gedaan..is plug and play!
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, ik zou gewoon een oud type tellerbak met toerenteller regelen, veel makkelijker.
|
|
||||
|
||||
![]() hoe sluit je bij zo'n oude bak met toerenteller de toerenteller aan dan?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
niet ...is plug and play ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Als ik het dus goed begrijp:
Als je zorgt dat je tellerbak met toerenteller dezelfde aansluiting (1 of 2 stekkers) heeft als je originele, dan kan je deze gewoon aansluiten en hoeft er verder niks aangepast te worden. |
|
||||
|
||||
![]() oeh das inderdaad interessant dan.
geld dit ook voor automaten? (niet dat het nut heeft hoor maar lijkt me wel geinig om te zien hoe die op en neer springt bij het schakelen)