![]() |
|
||||
|
||||
![]() oeh zowel kleur en interieur spreken mij totaal niet aan..gelukkig dat ik ook niet tot de doelgroep behoor.
|
|
|||
|
|||
![]() Zonde van het opendakje !
|
|||
|
|||
![]() Open dakje zie ik nu pas
![]() Luchtfilter kent hij zeker ook niet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() En fotos van ebay af ???
Zo aan het hoekje te zien ! En dat inteiruer ![]() Word je ook hartstikke idioot van ![]()
|
|||
|
|||
![]() mijnalbum.nl
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ok weer wat geleerd !
|
||||
|
||||
![]() geweldig! je zou er bijna een matje en een snor voor laten groeien
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() respect voor andermans smaak is zoals gewoonlijk weer ver te zoeken hier..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb alleen respect voor de ombouw en VR6 op kenteken. Dus ![]() ![]() Met zo,n interieur heb je geen smaak ![]() Last edited by Domi : 23-07-2009 at 17:55. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() wansmaak is ook smaak
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Iemand heeft wel zijn nek uitgestoken om de VR6 op kenteken te krijgen. Daarna zijn de stoelen er mee bekleed....
|
||||
|
||||
![]() Heeft niks met smaak te maken...eerder een gevalletje zuurstof tekort bij de geboorte..
![]() Ieder zn smaak natuurlijk,maar denk dat die vraagprijs icm het klapdakje en dat interieur nooit betaald gaat worden...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() gatverdimme dat interieur lijkt helemaal nergens op, dan liever een gewoon golf 1 ls interieur...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Verder zou ik als ik de eigenaar was erbij zetten dat ie afgebouwd moet worden. Ik mis naafdoppen, luchtfilter, fatsoenlijk interieur, etc. Verder had ik bij zo'n resauratie ook dat lelijke dak eruit gehaald en dichtgelast....
|
||||
|
||||
![]() Heeft best potentie. Maar zoals gewoonlijk focussen we op de negatieve kanten van de auto. Zo te zien is er best wel wat aandacht aan de auto geschonken.
|
|||
|
|||
![]() Fok it! Vind interieurtje wel stoer hehe..
Deze auto is echt wel aandacht aan geschonken, zo strak zie je ze niet overal ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Alles is vet!
Is weer eens wat anders dan alle andere meuk die je tegenwoordig ziet. Daarnaast is het ook nog eens goed en mooi gedaan, en het ding gaat als 'n tiet!
|
||||
|
||||
![]() Wou net zeggen... het interieur vervangen, de rest is detailwerk (wie dan nog bij een dergelijke auto over het klapdak gaat zeiken moet zich laten nakijken).