![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://www.worldcarfans.com/90...event
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() lekker goed koop in deze crisis tijd
|
|
||||
|
||||
![]() en hij is nog mooi ook.......
|
|
||||
|
||||
![]() Vind deze neus stiekum wel mooier dan zoals hij eerst als Audi door het leven ging.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Best een leuke auto. Mag dit jaar een andere leaseauto uitzoeken en ik ga hem zeker even bekijken.
|
|
||||
|
||||
![]() De Exeo mag dan wel een goedkope rip-off zijn van de oude A4, maar ik vind het zeker een vooruitgang. Exterieur was de laatste jaren al weinig mis met de Seat's maar het interieur vond ik nog altijd goedkoop aandoen. Heb de laatste jaren ook al een aantal Leon's & Ibiza's bekeken om aan te schaffen als daily, maar iedere keer weerhield het goedkope plastic van het interieur me er weer van om em aan te schaffen. Bij de Exeo maken ze eindelijk de stap naar een degelijk interieur. En sja, hij lijkt op een A4, so what. De A4 was ook een mooie auto en Seat is nou eenmaal een budget-merk. In de huidige tijden waar de kosten voor de ontwikkeling van een auto gigantisch zijn. Zie ik liever een gekopieerde Audi dan een slap model wat ze zelf ontwikkeld hebben. Go Seat!
![]()
|
||||
|
||||
![]() maar die spiegels moeten er echt af...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Net als vroeger Jaap, zouden die op een pre 88 MK2 passen ![]()
|
||||
|
||||
![]() lol, niet normaal hoeveel verschillende spiegels ik op die golf heb gehad..
|
||||
|
||||
![]() vin de neus ook veel mooier as bij audi.... en wat is er mis met die spiegels?? seat probeert um gewoon an te passen an de rest van hun modellen.... vin ut wel mooi!
|
|
||||
|
||||
![]() spiegels zijn te duidelijk een afterthought met die delete plaatjes op de originele plek.
Als ik wat beter kijk moet volgens mij zo al het Audi plaatwerk over te zetten zijn.
|
||||
|
||||
![]() volgens mij ook, behalve de neus en achterklep.
Dashboard is trouwens gelijk aan de huidige(!) A4 cabrio.....voel je je dan bekocht als cabrio rijder, of niet? |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit hoor!
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto, kan niet anders zeggen.
|
|
||||
|
||||
![]() super mooie wagen
|
||||
|
||||
![]() Niet verkeerd, maar dan toch liever als audi. Beetje jammer dat Seat een mooie originele modellenlijn heeft en dan toch weer een kliekje van audi nodig heeft... doet mijns inziens afbreuk aan het gamma.
|
||||
|
||||
![]() Ik kan wel wennen aan zo'n ST denk ik
![]() RS blauw staat 'm trouwens erg goed, wel jammer van die spiegels inderdaad. Jan ![]()