![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop een Tomtom navigatiesysyeem, Tomtom One V3.
Met Benelux kaart, deze kun je op internet geregeld updaten en ook zijn er meerdere landen/ heel Europa verkrijgbaar op kaartjes. In zeer goede staat, is ongeveer 1 jaar oud en compleet met doos, boekjes enz. Vaste prijs 70 euro. |
|
||||
|
||||
![]() is dit degene met SD kaart?
|
||||
|
||||
![]() Geloof van wel, welke TomTom's hebben geen SD kaart dan?
Had even op google gekeken, had gister precies dezelfde in mn handen en daar zat een SD kaart in... |
|
||||
|
||||
![]() de nieuwe hebben geen SD, werd mij verteld.. ik heb namelijk geen zin te betalen om te updaten..
|
|||
|
|||
![]() Heb ff gekeken maar deze heeft idd geen SD kaart.
Andere landen moet je van internet afhalen... |
|
|||
|
|||
![]() foto van het toestel?
|
||||
|
||||
![]() Ziet de V2 er dan precies hetzelfde als de V3 uit?
En als je eentje zonder SD slot hebt, dan werkt het toch eigenlijk wel hetzelfde? Dat update vanaf een niet TomTom site zeg maar... |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is de V3 zonder geheugenkaart en 1GB intern.
Daar past een europakaart op, is een speciale 1GB Europakaart voor. Bij vragen moet je me maar ff een berichtje sturen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Is inderdaad op internet uit te breiden en up te daten.
Fotootje : |
|
|||
|
|||
![]() Slotje aub, verkocht.
|