![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek mensen die met de Brembo remmen rijden van de Seat Ibiza Cupra R.
En mijn vraag is passen de orginele remleidingen op een MkII Golf of zijn er verloopnippels?
Built NOT Fucking Bought Last edited by GerardMkIIVR6 : 05-07-2009 at 16:55. Reason: omdat het gefixed is. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey volgens mij gaat dat zo passen. |
|
||||
|
||||
![]() Zo lijkt het niet Edwin heb de G60 klauwen er nog niet vanaf ivm olie eruit lopen.
Maar als ik ze zo naast elkaar zie lijkt het of die van de Brembo's groter zijn.
|
||||
|
||||
![]() Niemand verder die met die dingen rijdt ????
Vreemd.
|
||||
|
||||
![]() Rijdt er niet iemand van je Hallumer maten met een dergelijke set?
|
||||
|
||||
![]() Nope
|
||||
|
||||
![]() Kan beter bij Goodrich rvs slangen laten maken op je juiste lengte met banjo bout.
|
||||
|
||||
![]() Ja weet ik maar wil deze week eigenlijk eindelijk rijden
![]() En er zitten omvlochten leidingen bij dus als het makkelijker kan graag ![]()
|
|||
|
|||
![]() vraag even bij Oane piet (wasstraat) even
Mark heeft ze op de rallye volgens mij .... anders DHR Klaas rallye even ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja zat ook al aan klaas te denken had gehoopt dat ie al gereageerd had
![]() En mark heeft zijn spul nu te koop. Maar had hier toch meer reacties op verwacht van mensen met verstand van zaken ![]()
|
||||
|
||||
![]() corradoforum rijden er ook een paar
|
||||
|
||||
![]() Ok thnx
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ff bellen .....heb zijn nummer wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb ze er wel onder zitten maar heb zelf flexibele remleidingen gebruikt. Is al aardig wat jaartjes geleden dus ik durf niet te zeggen in hoeverre de originele leidingen bruikbaar zijn.
<edit> zat net even in dat progje te kijken dat de dealer ook heeft ![]() ibiza heeft een verloopnippel van M10x1 3/8 die in de klauw gaat golf g60 heeft remleiding met vaste nippel van M10x1 Last edited by ries : 03-07-2009 at 20:58. |
|
||||
|
||||
![]() volgends mij heb ik die dingen er gewoon op gezet. heb die stalen leidingen ook nooit gebruikt. wil vanmiddag wel even voor je kijken, dan kom ik weer bij de auto.
of is het inmiddels al opgelost.
|
||||
|
||||
![]() Misschien volgende keer even een pm sturen Gerard
![]() Heb je misschien sneller een reactie ![]() In de brembo zit idd m10 *1 net als je eigen remmen. Ik heb het op de volgend manier opgelost. ![]() Deze onderdelen heb ik besteld bij Guus de Koster Race hardware in Almere. Wat je ziet heb ik nog liggen, er ontbreekt één nippel om de remleiding in te schroeven . deze had ik ergens anders voor nodig. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee is nog niet opgelost net weer thuis ![]() Maar ik heb die leidingen erbij die omvlochten en had wel leuk/beter gevonden dat ik die er ook op kon doen. Het gaat echt om de aansluiten stalenleiding(van rempotje) aan de omvlochten ibiza leiding. Quote:
Ja zal ik volgende x doen Klaas ![]() Maar zoals ik kan zien heb ik dezelfde leidings als jij op de foto hebt staan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zis is klaar zitten erop gemonteerd
![]() Bedankt iedereen voor de info/reacties. Dit topic kan dicht.
|
||||
|
||||
![]() nee Gerard, dan heeft de volgende met Brembo's niks aan dit topic
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dus de golf komt mee naar MIVW?
![]()