![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben op zoek naar een tellerklok van een Golf GTI ( type 2 ) van 1984.
Dit is een klok met een verbruiksmeter bovenin en rechts bovenin zit een draaiknop met 1 en 2 voor de MFA, eventueel met bijbehorende MFA hendel Graag aanbieden met prijs en foto. |
|
||||
|
||||
![]() omhoog
|
|
||||
|
||||
![]() maar weer even in de kijker
|
|
||||
|
||||
![]() Veel plezier met de zoektocht.
Mijnbroer heeft er een paar weken geleden 1 gevonden ergens op meeting. Hij was ook al een maand of 7 op zoek. Moest je er toch meer dan 1 vinden mag je altijd een mailtje sturen. ![]() Grtz Jel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Of het een plezierige zoektocht wordt dat weet ik niet, ik hoop wel dat ik er 1 vindt, en als ik daar dan 7 maanden op moet wachten dan moet dat maar. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb nog wel een klok voor je liggen gaat alleen maar tot 120km/uur
![]() Geintje Zal effe voor je kijke in Harns, stond op de sloop nog een ouwe Gti- er effe kijke of dat ook een 84er is. |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() Heeft JettaMaNiA niet één meer liggen die die kwijt wil? Je kunt m altijd eens Pb'en
|
|||
|
|||
![]() Apart dat er nog verschil in zit onderling..
Ik heb ook een origineel NL 84-er en ook deze cockpit, maar dan niet met het staafje. Ik heb een gewone MFA hendel met stand 1 en 2. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal ik even doen bedankt voor de tip ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan is daar ooit een andere klok ingekomen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er zijn inderdaad 2 verschillende klokken geleverd in de '84er GTI's beide met econometer! Eéntje met handmatige draaiknop bovenin om te schakelen tussen MFA 1 en 2, en de versie waarbij je van stand kunt wisselen op de MFA-hendel!
De versie die je zoekt heb ik niet liggen, wel versie 2 (eventueel met hendel) met econometer en de temperatuurmeter en brandstofmeter onderin de hoeken van de toerenteller!