![]() |
|
||||
|
||||
![]() heerlijk
|
||||
|
||||
![]() Briljant!
![]() Heb ook meteen weer Jan Hammer's "Crocket's theme" in m'n hoofd... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Miami Vice, dat is ook het eerste waar ik weer aan moest denken. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Autoradio nodig?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() deze is ook kick
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() vet als je zoiets nu na gaat bouwen, of zo nog vind?
die milf op de motorkap zul je aleen niet meer vinden in die staat ![]() doet me trouwens ook wel denken aan Michael Knight
|
||||
|
||||
![]() bwahaha die telefoon in het dak!
|
|
||||
|
||||
![]() Phioewwww, gelukkig liggen de eighties alweer jaren achter ons !!!
Quote:
Mooi die Clarionset .. duurste HiFi set ooit kan ik me heugen ![]() edit; foto van mijn set .. ![]()
Last edited by Area51 : 03-12-2009 at 09:42. |
|
|||
|
|||
![]() jaren 80 zijn waren afgelopen jaren weer een trend...
Maak je borst maar nat voor de nineties. Trainingspakkies...kale koppen. Foute hardcore. Groene en blauwe achterlichten...read my lips... |
|
||||
|
||||
![]() Groene en blauwe achterlichten heb ik al ingeslagen, ook al een setje gele.
Nog meer? ![]() Hardcore, behalve happy hardcore, krijg je mij niet aan...
|
|||
|
|||
![]() cupdiffusor onder je golf 2...met dubbele pijp KUT!
eigenlijk alles wat we nu sjonnie noemen...dat is volgend jaar de shit:P |
|
||||
|
||||
![]() heerlijk henneh
|
||||
|
||||
![]() I 'luv' the eighties!
WALKMAN, beenwarmers, Fame!, Rubik's cube, ATARI 2600, Donkey Kong, Michael Jackson, Doe Maar, Knight Rider, Miami Vice, The A-team... Oh ja, het ging om 80's tuning: ![]() ![]() ![]() ![]() ...eigenlijk is alleen de A-team GMC-van echt 'eighties-getuned', maar ook de stripings van de 'Strarsky and Hutch-car' (wat is het ook al weer voor één?)en de Corvette van 'FACE' zijn ook onwijs-gaaf-allemachtig-tachtig! ![]() ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 03-12-2009 at 23:29. |
|
||||
|
||||
![]() Iets dichter bij huis:
KAMEI en ZENDER waren dé tunings-merken! Hier wat VAG-jes uit die tijd: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En als laatste ultieme 80's tuning bij een extreem verbouwde DeLorean! ![]() ![]() ![]() ![]() ... nu stop ik ermee, jeugdsentiment...mmmm!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() deze nog gespot in Essen...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eighties ROCK
![]() De Starsky and Hutch was volgens mij een Cortina. Miami Vice waren altijd super autos elke x als ik die site bekijk van het topic zie ik het nog voor me hoe Calderon aan kwam rijden in 1 van de mercedessen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Idd the 80,s rock,s had ik maar een tijdmachine .
Toen was er nog goede tv ,en de kleinste dingen waren leuk . Vandaag de dag moet alles maar groter en groter ,en zelf dan is er nog gezeur. Achja gelukkig kunnen we nog weg mijmeren met leuke herrinneringen aan de 80,s/90,s |