![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Volkswagen Bora 2.3 V5 Highline Prijs € 4.750,00 Bouwjaar augustus 1999 Tellerstand 206.000 km Kenteken 52-DJ-BZ Brandstof Benzine Kleur Zwart Laksoort Parelmoer Carrosserie Stationwagen Transmissie Handgeschakeld Aantal deuren 5 Opties & accessoires: ABS, Airbag, Airconditioning, Alarm, Centrale deurvergrendeling, Audio installatie, Elektrische ramen, Lichtmetalen velgen, Stuurbekrachtiging, Trekhaak, nieuwe Pioneer Radio/CD/MP3 ter waarde van € 200;-!, Middenarmsteun voor, Acherbank neerklapbaar (ongelijke delen), Sportstoelen voor Beschrijving: Auto is in zeer goed staat, nieuwe APK + onderhoudsbeurt inclusief nieuwe banden. Altijd in onderhoud geweest bij VW/Audi dealer. Onderhoudsboekje aanwezig. Laatste onderhoud op 11-12-2009! Supercomplete, zeer nette en zeldzame stationwagen. Auto moet weg ivm auto van de zaak. greez peter meer foto's Last edited by sixpack : 20-01-2010 at 10:02. |
|
||||
|
||||
![]() Price drop 3950,- !
|
|
||||
|
||||
![]() waar is die eventueel te bezichtigen ?
|
||||
|
||||
![]() Ik denk bij de buurman van peter.
|
||||
|
||||
![]() Idd bob, in boxmeer dus
![]() Gewoon een goede solide auto,goed onderhouden etc, anders zou ik hem hier ook niet neerzetten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() sja ... helaas maar nu dus te koop voor de liefhebber
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() heeft u m nog want dit is eigenlijk precies wat ik zoek!!!!!! groeten manfred! |
|
||||
|
||||
![]() Hij is helaas verkocht.
Suc6 met de verdere zoektocht! |