![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het lijkt en voelt alsof het haakje eraf is geschoten, waardoor je zowel van buiten als binnen de deur niet open kan doen. Of soms stap je in maar kom je er via diezelfde deur niet meer uit..
En vooralsnog alleen bij de voordeuren. Ook komt het voor, dat de deur wel opengaat en nadat je in bent gestapt, je de deur niet meer dicht kan trekken alsof er iets tussen de deur zit. De hendel aan de buitenkant blijft daarbij overigens niet "open staan". ECHTER, dat gebeurt alleen als het gevroren heeft. Boven het vriespunt is er niks aan de hand... ![]() De variant heeft geen centrale vergrendeling, electrische ramen of wat dan ook problemen zou kunnen veroorzaken. Alles ingespoten met vaseline. Enig idee ?? ![]() Last edited by Westy69 : 28-01-2010 at 09:01. |
|
||||
|
||||
![]() Blijft niet gewoon de binnenkant van de sloten hangen? Zodat het palletje 'niet pakt' omdat hij open blijft staan.
Kan wat vocht in zitten wat dan bevriest. Heb ik met de kofferbak van de Golf ook gehad. Gewoon even goed in de WD-40/kruipolie zetten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb het zelfde probleem en na enkele minuten en een aantal keer het hendeltje aan de binnenzijde te bewegen kan hij wel weer dicht. Inderdaad alleen als het vriest...
|
|||
|
|||
![]() Daar heb ik ook last van, gruwelijk irritant
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Echt vet wat ze op de scharnieren smeren kan wonderen doen...
Als je een nieuwe wagen koopt van één der welk merk hangt het er vaak dik opgesmeerd, dus het zal zen nut wel hebben.
|
||||
|
||||
![]() Zeker irritant om via je achterbank bij je werk uit te moeten stappen..
![]() Heb inderdaad de sloten aan de zijkant vd deuren niet ingespoten dus zal die nog wel inspuiten cq. invetten. |
|
||||
|
||||
![]() Hier nog één. Deur rechtsvoor weigert bij vorst. En de linker doen we niet op slot want dat gaat ook erg stroef, beter open laten dan de boel forceren.
|
||||
|
||||
![]() Collega heeft het ook met zijn Caddy van '99. Lastig probleem en veel voorkomend zo te zien....
|
||||
|
||||
![]() Dacht al dat ik de enige was met dit probleem !
Bij is het steeds de bestuurdersdeur bij vriesweer die dicht blijft zitten , heb alles al gesmeerd ,en bij vochtig weer ,en als het daarna gaat vriezen heb ik het soms weer. Heb zelf geen idee waar het aan kan liggen , net alsof de deur niet helemaal van het slot gaat ,als je de deur losmaakt (maakt ook niet uit als je het met de sleutel doet of met de afstandsbediening )
|
|||
|
|||
![]() haal je slot mechanisme er even uit en de plastic kap er even af deze even goed droogmaken met een luchtspuit/fohn daar na neem je ceramic vet en spuit je hem heel dik mee in
wij hadden het zelfde met de golf3 na deze behandeling geen klachten meer gehad het is even werk maar werkt perfect wd40 helpt maar eventjes daarna begint het gezeik weer met ceramic vet gaat het al ruim 2 maand goed nu |