![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik wil dus mijn achterbanden gaan vervangen, moet op 15" 9J staal verbreed.
Huidige bandenmaat is 195-45-15 en die moet er ook weer om, een andere maat is dus geen optie ! Nou doen de meeste bandenboeren nogal moeilijk over getrokken banden, of ze doen het gewoon helemaal niet. Weet nog dat ik vorig jaar voor 2 bandjes (215-40-16 op 9J) ruim 5 uur bij de bandenboer heb gestaan en na een aantal kapotte binnenbanden en een hoop gespring op mijn velgen lag het er dan eindelijk om ![]() Zijn er bandenboeren (liefst omgeving Brabant- Limburg) die hier genoeg ervaring of de juiste apparaten voor hebben en dus zonder problemen een 195-45-15 op een 9J kunnen en willen monteren ??? |
|
||||
|
||||
![]() stuur onze huis-bandenboer eens een mailtje... die is zelf enthousiast en zal het vast willen doen. of hij d's speciale apparaten voor heeft weet ik niet.
|
||||
|
||||
![]() Heb je email ontvangen.
195 45 16 om 9J borbet gaat ook. dus dan zou het bij jou ook moeten lukken. We nemen wel even contact op. fijne dagen
|
||||
|
||||
![]() www.aerdenautobanden.nl
zit in huybergen bij roosendaal die trekt ze er wel op zonder probleem of pb maar even |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry voor de offtopic ,maar weet je dat ik vorige week die banden heb verwisseld op de velg van links naar rechts ,en dat binnen 20 min klaar had ,inclusief balanceren! Ze hebben waarschijnlijk de velgen verkeerd om op het bandenapparaat gehad ,ze moeten namelijk worden opgespand met de Buitenkant naar onder ,anders krijg je nooit de band om de velgrand ! Jammer dat er nog steeds zuke bedrijven zijn ,die dat gewoon niet eens weten ! Maar het kan inderdaad wel ens een probleem zijn om een bedrijf te vinden die dat wil doen . Ik zet atijd mijn eigen banden eromheen ,en het bedrijf waar ik dat dan doe ,daar kijken ze ook we eens vreemd naar de banden en velgmaten ,waar ik daar mee aan kom ! Als je een beetje in de buurt woonde wou ik het wel voor je doen ![]() Succes in ieder geval ermee
|
|||
|
|||
![]() @vwbullit : OK perfect, laat me maar ff weten wat je zoal kunt leveren !
Er ligt nu Yokohama op, nog profiel genoeg maar verschrikkelijk lawaaierig... @wytze : Klopt ja, waren idd de banden die jij nu hebt. Ze stonden daar echt te springen op die wielen, werd daar alleen al behoorlijk ziek van. Vandaar dat ik nu ff zoek naar iemand die het WEL kan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() haarlak?
|
||||
|
||||
![]() Voor het opblazen van getrokken banden gebruik ik op het werk meestal een expansiebvat voor vrachtwagen banden erop te knallen .Als je er zo'n 8 tot 10 bar langschiet knallen ze meestal erop
dus zou een gaan vragen bij een bandenboer wat ook vrachtwagens doet hebben zo'n ding meestal wel liggen
|
||||
|
||||
![]() dat heb ik hem dus al gemailt.
die heb ik ook liggen werkt goed. samer met de buthler ideaal.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bij mijn vorige stalen wielen ook gedaan, ideaal. De mannen die landbouw/vrachtwagenbanden monteren zijn niet zo bang ![]() |
|
||||
|
||||
![]() That's the way to do it
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja jij kunt het weten jou banden zijn ook zow gedaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() geen probleem is mij altijd nog gelukt. pm maar bij interesse [gelderland]
|
|
|||
|
|||
![]() Weet ook iemand wie in friesland getrokken banden monteerd.
Heb hier al verschillenden geprobeerd maar niemand kan het zeggen ze |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben zaterdag ook nog aan het spelen geweest met spanbandjes en remmenreiniger, ben wat haar op m'n arm kwijt maar m'n bandjes zitten erom
![]() |
|
|||
|
|||
![]() nieuwe wielen voor de new ride?
|
|
||||
|
||||
![]() in onze regio (venlo) zijn er nu al 3 bandeboeren die een hoge druk kanon hebben aangeschaft
![]() de vraag is nogal groot ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.beterband.nl/ Die hebben al verschillende setjes voor mij en bekenden gemonteerd, moeten je kunnen helpen. |
|
|||
|
|||
![]() Die bandenboer die naast Stroeve Motorsport zit is ook een goeie!!!
En weet ook wat het waard is wat er allemaal voorbij komt ![]()