![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dit is slechts een interessepeiling en bij genoeg interesse gaat de TDI in onderdelen weg.
3 Deurs uitvoering - TDI motor 339.000 gelopen compleet met bak en kabelboom 700,- - Voorfront met koelvin en radiateur 100,- - El. Spiegels met kabelboom 50,- - Schroefset Tec Tuning 130,- Gereserveerd - complete dash met tellers knopjes ets. 75,- - mat zwarte rechtervoorscherm ( rechthoek knippers )25,- - linker voorscherm lc9z met doffe plekken ( ovale knipper ) 15,- - Rechter Voorscherm Lc9z gewoon goed ( ovale knippers ) 25,- - motorkap lc9z met lakschade en doffe plekken ( ideaal om een roestkap van te maken )20,- - voorbumper Lc9z 25,- - Achterbumper kleur blauw zonder trekhaakgat 25,- - Achterbumper mat zwart met trekhaakgat 15,- - Voorbumper mat zwart 10,- - Koplampen H1/H1 eentje zit een koeienoog in 10,- - Interieur moet schoongemaakt worden 25,- - Deurpanelen voor en achter ( zwart ) 25,- - Vr6 Achterlichten 25,- - smoked rechthoekige knippers voor in de zijschermen 10,- etc. dus hij gaat pas in onderdelen weg als er genoeg animo is zo niet dan blijf ik erin rijden tot augustus Reden: Is niet meer APK waardig ![]()
Vw Golf TDI 1985 ![]() Last edited by MONDY : 07-04-2010 at 18:54. |
|
|||
|
|||
![]() 90 of 110 pk tdi?
|
|
|||
|
|||
![]() 90 pk 1z met chip
|
|||
|
|||
![]() up
|
|||
|
|||
![]() kick omhoog.
|
|||
|
|||
![]() hoppa
|
|||
|
|||
![]() ik heb intresse in de schroefset,kan je me een mailtje sturen op kayserser_38@hotmail.com, ik hoor het graag van je.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() Een fotootje doet wonderen. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoezo zucht ![]() iedereen weet hoe een golf 3 eruit ziet en het word duidelijk beschreven wat er op zit
|
|||
|
|||
![]() De zoveelste interessepeiling. Schijnt een rage te worden.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
rage ? da kan. ik maak nu al een peiling omdat de auto daadwerkelijk uit elkaar gaat ![]()
|
|||
|
|||
![]() vr6 achterlichten
schroefset interieur heb ik interesse in. graag van alles een duidelijke foto.
|
|||
|
|||
![]() schroefset is gereserveerd helaas.
van de andere zal ik zsm een foto maken.