![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie weet welke kleur oranje dit is op BBS RS..?
Ik ben namelijk op zoek naar wat kleuren. Ik heb alle RAL kleuren oranje al bekeken en kan niet wijs worden welke kleur het mooiste/felste/helderste is. Wie kan mij helpen bij het zoeken welke kleur dit is/ongeveer.......of weet een mooie heldere oranje kleur zoals op foto's. Kleurcode etc.. ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by henkwassenaar : 01-04-2010 at 15:18. |
|
||||
|
||||
![]() dat is een vwkleur, "henkwassenaaroranje" volgens mij exact je caddy...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahahhah... ![]() Deze kleur op bovenstaande foto's is dieper en helderder oranje... Van de caddy is donkerder en meer richting bruin... |
|
||||
|
||||
![]() Lijkt een beetje op RAL 2008.
Heb deze kleur op een scootervelg gehad. Bij interesse in foto stuur me via pm even je e-mail!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Of toch RAL2004? Dat is de Boels (verhuurd bijna alles
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ral 2004 is het meest donkere pure orange
Ral 2008 is hellrotorange/bright red orange Het moet zoals op bovenstaande foto's een effen kleur zijn zonde parelmoer etc..... Basis oranje kleur die het meest oranje lijkt...eerder lichter richting geel dan naar donker richting rood |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
pb |
|
||||
|
||||
![]() Mail met foto!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Wat heeft die Jetta rechts op de foto voor knippers d'r in zitten? Porsche / Audi S2 / Audi Cabrio dingen?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Henk er zijn meer kleuren dan ral alleen...
zou zelf voor LAM.*0058/2 Arancio Atlas Mic 2CT of LAM.2004 Arancio ![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanx.....ja had deze ook gezien en lijkt veel op de oranje Focus ST kleur electric orange....
Die lambo kleur lijkt ook veel op de oranje fsi mk2 van marten v/d woude |
|
||||
|
||||
![]() Weet niet wat voor oranje dat is in de velgen maar het is wel een gewaagde en vooral ook VETTE kleur !
Quote:
Volgens mij zijn dat audi v8 knipperlichten. ![]() een van de mooiste auto's ter wereld ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij lijkt dat oranje wel wat op het "dubclub oranje"...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is een Golf Chris ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zeg v8 en jij komt gelijk opduiken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Die V8 die jij gepost hebt heeft trouwens projectorkoplampen, best apart ![]()
|
||||
|
||||
![]() Front van de Golf is een aangepaste Golf 3 Caractére bumper
![]() ![]()
![]() * '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif ![]() http://www.dubkreations.forumotion.net ![]() Last edited by Dutch_Jetta_GT : 06-04-2010 at 17:42. |