![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() idd een bekende, die is heir al vaker voorbij gekomen...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
toch wel dus . wat was er toen mee? liep niet goed of kon niet op kenteken? |
|
||||
|
||||
![]() mooi voor een beginnend bestuurder,1.8 16v maar 1.3 op kenteken...
![]() zodat mocht er wat gebeuren,de beginnend bestuurder fijne vooruitzichten heeft,zoals de rest van z'n leven krom liggen voor dat meisje in die rolstoel, 3 straten verderop...die zomaar ineens de straat overstak.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ken deze auto al wat langer , en stond de laatste keer te koop omdat ie niet wilde lopen , vermoedelijk de bekabeling onder het dashboard , bij het contact , dat zou voor t mooie even gesoldeerd moeten worden ipv stekkertjes ![]() Maar rdw is geen enkel probleem ,hoeft waarschijnlijk niet eens gekeurd te worden , alleen even de motorcode checken bij de rdw, dat moet voldoende zijn , de Jetta Mk2 is immers wel geleverd met de PL motorcode , dus is al een typegoedkeuring voor . Wel jammer voor de auto ,dat die nog steeds geen serieuze eigenaar heeft gevonden ,want het is(was) best wel een net strak ding hoor !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Dat is nu een jaar of 2 terug al volgens mij ..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat heb ik ook ![]() |
|
||||
|
||||
![]() maar jij bent geen beginnend bestuurder...
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
das waar , ben al bezig met mijn 2e miljoen kilometers ![]() heeft vinnie dat ding nu weer , of nog steeds ? |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij nog steeds....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
lijkt me stug! Vinnie komt uit Groningen of Zwolle. En deze staat in Apeldoorn heel apart! ![]()
|
|||
|
|||
![]() o ok zit hier ook op het forum. idd die had hem toen ook te koop.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
postcode is zo veranderd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toen wij (berend en ik ) dat ding hebben opgehaald uit Sneek was het echt een nette auto hoor , had helemaal geen deukjes en roest ! Ook technisch zat dat ding toen goed in elkaar , zelfs voor de keuring mankeerde er niks aan , alleen een aandrijfashoesje . Berend heeft er zo'n 2 jaar probleemloos in gestuurd als daily , dan is die auto wel heel erg hard achteruitgegaan dan ![]() Hier staat hij nog op de foto ,dit was eind 2006 ook alweer een tijd terug natuurlijk . De rode met de Porsche cup 3velgen .
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zie foto 2 op MP Wytze , deuken in deur ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja zie het nu ook , zonde, toen was het de moeite wel waard geweest . Ik had toen de ruimte er niet voor , en thea wilde er niet nog een auto bij , wel jammer ...... Zitten iig geen g60 randen omheen ![]()
|
|||
|
|||
![]() is idd vinnie. heeft hij hem nu nog steeds? of terug gekocht? wazig verhaal ? of ik begrijp het niet. dat kan ook.
|
|
|||
|
|||
![]() deuk in de deur, en loopt nog steeds niet goed .
|
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ben je er bij geweest ? |