![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() wie helpt er mee? welke motorcode's zijn er allemaal, en hebben deze mechanische of hydrolische klepstoters? en ook de vraag met welke motoren zijn de cilinderkoppen bijvoorbeeld te wisselen? bijvoorbeeld: Cilinderkop van een DX op een JB en vice versa.
Motorcode's Hydrolische klepstoters: JB DX PF KR Motorcode's Mechanische klepstoters: FR Mij niet bekend: FA GG GF JB FH FD EW
__________________
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. ![]() Last edited by loco-vr6 : 18-11-2010 at 20:20. |
#2
|
||||
|
||||
![]() MH = hydro.
__________________
Scratch the surface! ![]() -Golf 2 '841.9TDI |
#3
|
||||
|
||||
![]() Misschien een idee deze lijst over te nemen in een paar posts en er achter te zetten wat hydro en wat mechanisch is?
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_motorcode.html
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#4
|
||||
|
||||
![]() DX is zowel mechanisch als hydrolisch geleverd.
Weet alleen niet waarom en in welke wagens. ![]()
__________________
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. |
#5
|
||||
|
||||
![]() DS (1.8 8v 66 kW) mechanisch.
__________________
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y |
#6
|
||||
|
||||
![]() EV gti 8v hydrolisch, maar zou de zelfde kop zijn als de DX maar dan dus hydrolisch.
__________________
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd is de zelfde als DX, past ook gewoon zonder problemen op elkaar. Als ik het goed heb zijn zelfs de binnenwerken (zuigers ,krukas,...) volledig hetzelfde
__________________
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. |