![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() was die een week terug niet 1000 eu ofzo
![]() |
|
||||
|
||||
![]() niels heeft dat ding gekocht en die handelt in dat spul dus ik zie niet helemaal een probleem?
meer een vies mazzeltje....
|
||||
|
||||
![]() volgens mij heeft niels er ook heel wat uurtjes ingestoken want er mankeerde nog al wat aan
|
||||
|
||||
![]() Nette prijs toch ?
|
|
||||
|
||||
![]() ja denk er maar om we zitten hier op het forum en daar mag niks verdient worden....
![]() ![]() de een onderhoud z`n hobby met hard werken een ander door sparen verwende nesten lopen er ook wel rond... en weer een ander handelt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() er zijn mensen die met minder werk meer geld vragen voor een mk2....
|
||||
|
||||
![]() Vind het ook wel een nette prijs voor de auto, ik zie ze ook wel staan voor veel meer en met minder optie's
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook niks tegen de prijs hoor! Ik ben zelf opzoek naar een Lupo en kwam hem tegen vandaar.
|
|
||||
|
||||
![]() Hey
Deze WAS inderdaad van mij en had hem 26 oktober gekocht. Heb de auto gisteren verkocht. Heb er inderdaad veel aan moeten doen om hem weer door de keuring te krijgen. Wou er eerst zelf in gaan rijden maar was toch niet echt een auto voor mij. Nu opzoek naar een golf 4-motion |