![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier dan mijn project, Het is een Tornado rode Jetta 1.8 van 1990 Inmiddels 171.000km op de klok en gebruik hem voor het dagelijkse woon en werkverkeer.
Zo kocht ik hem: ![]() Daarna wou ik er natuurlijk mijn eigen draai eraan geven, heb ondertussen al het een en ander veranderd hier even de 'grote' veranderingen: (Winter)Wielen ander kleurtje gegeven ![]() Golf 3 Variant Milestone interieur, en zwarte vloerbedekking. (nog op zoek naar mooie 4 deurs zwarte of lederen deurpanelen) ![]() Mistlampen, donkere knippers, donker koplampen. Bra gebruik ik waar het ook echt voor gebruikt moet worden dus niet voor de show. ![]() Toen de Jetta uit laten deuken omdat links achter een lelijke vouw zat en rechts in het voorscherm een del zat. Voor de rest was parkeerdeukjes laten verwijderen. Verder heb ik nog wat kleine dingen gedaan en natuurlijk het nodige onderhoud. Heb nog wat spullen liggen die er voor de Zomer op gaan komen: Fait Velgen 6,5J x 16 ![]() Naar (Met dank aan Jeffrey): ![]() Inmiddels met nieuwe Nankang 165-45-16 en nieuwe naafstickers. Verder nog een harde achterspoiler liggen die in de tornado rood moet gaan kleuren. Votex middenconsole met klokjes ligt nog te wachten op een volt klokje. GT achterlichten ga ik volgende week bij Jan(tiefflieger) ophalen. Plannen: Interieur afmaken: Hemel, deurpanelen en hoedenplank RV deur i.v.m. inbraakschade vervangen Andere voorbumper (deze is slecht) Rode buitenspiegels Andere uitlaatstuk of sierstuk Votex console Fiat wielen Achterspoiler GT achterlichten Ben vast nog wel wat vergeten! |
|
||||
|
||||
![]() netjes,is deze auto niet ooit van stijn uit oss geweest?
correct me if i'm wrong ![]() edit;wat een gave aparte velgen ![]()
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 07-03-2010 at 21:55. |
|
||||
|
||||
![]() Was jij niet toevallig ook op de meeting deurningen geweest? Zo ja spotte je op de terugreis op de A1. Net achter De Pul
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt ja .. toen van Jan (tiefflieger) en nu dus naar hier. Wel leuke auto, best netjes ook.. zeker als die deuken eruit zijn en er straks originele GTs in zitten etc. Ben benieuwd naar de wielen.. ziet er behoorlijk apart uit, gaat vast mooi staan als ze er straks onder zitten.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja van Stijntje ![]() Welkom Mark nette Jetta!
|
||||
|
||||
![]() Die velgen zijn dik
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Idd is een ex van stijntje.. en was idd vandaag in deurningen!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een vette wielen! Van wat voor fiat komen die af?
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding ja heb ik ook zien staan. In Deurningen vandaag..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ooit geleverd onder een Cromaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie kontenkar, stond zag er goed uit vandaag!
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding , ook het interieur stond er goed in , past mooi bij de kleur van de auto!
|
||||
|
||||
![]() erg benieuwd hoe die velgen gaan ogen, ziet er verder goed uit
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Bekende auto. Wintervelgen zijn leuk en ik ben ook erg nieuwsgierig naar de 16" velgen voor de zomer. Denk dat dat erg leuk wordt! Ook een keer wat anders...
|
|||
|
|||
![]() leuk ding Mark, vooral die zwarte knippers!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die zijn al weer vervangen voor een setje nieuwe exemplaren van InPro ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Geinige auto :-)
|
|
||||
|
||||
![]() Zo vandaag had ik een middagje vrij en heb het jettake weer een beetje aandacht kunnen geven!
Knippers die ik afgelopen zondag heb gekocht bij Ruud's vwshop erin gezet en de usa verlichting erin geinstalleerd! Emblemen opnieuw zwart gespoten, boxen ingebouwd in de deurpanelen en de jetta weer voorzien van een nieuw laagje meguiars! ![]() En de grootste update, de 'zwarte' spoiler gemonteerd en ik moet zeggen dat het niet verkeerd staat.. (dennis je had gelijk) ![]() ![]() Nu heb ik ook nog een 'harde' spoiler liggen die bedoeld was voor deze jetta en die ik dus rood wilde laten spuiten maar zit nu te twijfelen of een rode spoiler dan wel mooier zal staan als dit... we zien het wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zwart houden! Ziet er super uit zo!