![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb vandaag nieuwe gloei bougies gemonteerd
maar nou start de auto niet meer krijgt nu geen brandstof meer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Draadje van de dieselafsluiter eraf getrokken of stekkertje eraf gegaan misschien ?
De afsluiter zit op de brandstofpomp ,en daar moet stroom op komen zodra je de auto op contact zet .
|
||||
|
||||
![]() bellen in de leiding? pomp leeg? kan wel ff duren voor ie zichzelf heeft ontlucht. Al je brandstofslangen echt niet poreus? en alles echt goed met slangklemmen vast, anders ontlucht ie mooi niet!
en je gloeipluggen goed weer aangesloten, zekering nog heel (aan je accubak), gloeit ie lekker lang? verder weinig te bedenken, dieseltjes kunnen helemaal niet stuk ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het stekkertje zit er op en er staat stroom op Ik snap er zelf helemaal niks van Bedankt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik zal straks het weer proberen voor het vervangen liep hij goed zekering is goed gloeit goed (ong 7sec) ![]() jullie lezen nog van mij alvast bedankt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ik heb het brandstof filter gevuld met diesel en de brandstof pomp gevuld met diesel toen deed hij het weer (allemaal lucht dus) en er bleek nog een paar retour leidingen lek te zijn nog maals bedankt voor de reactie ![]() |