![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb sinds 2 dagen een heckblende op de klep zitten en nu is er onder het wassen vocht in gekomen niet veel maar stoort mij ontzettend
nu is mijn vraag weet iemand iets om dit tegen tegaan ... de achterlichten moeten nog om naar zwart ![]() en de pasvorm is ook niet echt een feestje ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zou hem er af halen!
En wil je hem er toch op laten dan zal ik het geheel goed afkitten. Maar nogmaals, ik zou hem er af halen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zie al drie dingen die helemaal verkeerd gaan !
Een ruitewisserspoiler ............, de hoelahoela om de trekhaak ,...............en die scheve uitlaat ! , ach dan past dat zwarte ding er zo ook wel bij ![]() Nu even serieus , ik zou hem er iig ook even af halen misschien lichtjes drogen met een haarföhn , en dan afkitten met transparante siliconen kit . En dan met bijpassende achterlichten erbij weer monteren
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() de uitlaat hangt ook weer goed op de foto niet in de rubbers hangen en ruitenwisserding is gewoon cool ![]() verder thnks voor de tip ga hem idd morgen even eraf halen ... wat staat beter smoke of de orginele zwarte gti lampen ? |
|
||||
|
||||
![]() origineel staat beter
![]()
|
||||
|
||||
![]() als ik een setje wit/rode lampen had steken had ik die heckblender ergens in gestopt waar de zon nooit schijnt,is toch geen porum.....
|
||||
|
||||
![]() De enige optie is afkitten (wgoew wgoew Yes mikel)
maar dat ding blijft bewegen/trillen en hierdoor beschadigd de lak er onder, Als je over een tijdje bedenkt dat je het eraf wil halen, dan heb je kans dat de lak is beschadigd! |
|
||||
|
||||
![]() dat ding eraf, als t nou een in de kleur van de lampen was, ok. maar dit is niks. Zet er dan een sticker op die plek. zwart dus. Ziet er beter uit, komt geen vocht tussen, pasvorm is perfect en het sluit netjes aan op je achterlichten.