![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En dan een paar weken later ![]() Rallye Wel een dik ding ![]() Last edited by Domi : 03-07-2010 at 19:54. |
|
|||
|
|||
![]() Als er geld te verdienen valt gaat het bij mij ook de deur weer uit hoor...
Ron handelt gewoon graag wat in auto's Moet daar nu elke keer weer een topic over gestart worden..:-( |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan doet Ron dat meer voor de leukigheid en hobby dan ,want echt veel geld verdient hij er iig niet mee ![]() Maar dat maakt de auto niet minder hoor ,vind het eigenlijk best een hele nette prijs voor een rallye ! Je moet het zo bekijken ,Ron koopt een auto ,maakt er vaal wel wat leuks van en verkoopt het weer , maar op deze manier blijven er wel leuke vw's op de weg , die anders vaak de andere handel ingaan , en er vaak niet veel leuks van overblijft .
|
||||
|
||||
![]() ik zie het probleem ook niet helemaal,auto is een stuk netter als ie was,word nou waarschijnlijk gekocht door een liefhebber en niet door een sjonnie(dwz de categorie waar die bij aankoop door ron met 1 been in stond) dus iedereen blij lijkt mij?
plus ron kan nou zeggen dat ie een rallye heeft gehad,ik wou dat ik dat kon ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik weet nog wel een mooie zilveren te koop ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sja,als je me blij wil maken regel dan dat ik um gratis op kan halen... ![]() als ik er 1 kon betalen had ik er al 1 gehad,zal wel altijd een droom blijven gok ik..... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mwah, ik betaal geen duizenden euro's voor een oude Golf mk2... maar ik vind Rallyes dan ook helemaal niks bijzonders.
Wel bijzonder in de term van je ziet ze weinig, maar loop er niet warm voor.
|
|||
|
|||
![]() Hopelijk komt hij nu bij een goede eigenaar.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
was ie dat bij ron niet dan?hij is er aardig van opgeknapt als je het mij vraagt...
|
|||
|
|||
![]() Zal hier even heel kort op reageren, er gaan voor mij heel veel dingen veranderen in de korte toekomst.
Wil hier nog niet helemaal op in gaan, maar ik heb het geld gewoon stom weg nodig. Ik moet op kort termijn even een pak geld bij elkaar hebben. Zie ook de golf 5 variant die ik te koop heb staan. De auto mankeerd niks, en is er alleen maar beter op geworden sinds ik hem heb. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thanks, en het is mijn 2e rallye hoor. Heb ook een groene gehad. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zie het niet zo somber in. Je krijgt heus wel een keer 6 en een halve rooie bij elkaar gespaard lijkt me ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sparen?wat is dat ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Had je dat bij al je andere auto,s ook niet??? ![]() Maakt ook niet uit, De rallye is er zeker beter van geworden. Ik zeg ook niet dat je een slechte eigenaar bent, integendeel. je hebt de rallye beter en mooier gemaakt. Daarom hoop ik dat hij nu dus ook (weer) een goede eigenaar krijgt. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Maar toch weer stiekum een topic erover open ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nee toen was het een andere situatie, maar goed . Mijn auto , mijn geld en mijn reden lijkt me.
Ps. niemand intresse in de variant hier? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ron, zet die oude roestbak hier voor de deur, ben je er van af.
Dan maak ik d'r ook niet zo'n probleem van dat je die Borbets d'r onder vandaag gehaald hebt. ![]() Succes met de verkauf. ![]()
|
||||
|
||||
![]() hij is in ieder geval een stuk goedkoper en netter als bij de vorige eigenaar, succes met de verkoop
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Stiekum?? Dit is een openbaar forum en iedereen kan het lezen. Niks stiekum aan toch??? ![]() Aandacht krijgt de rallye nu iig wel ![]() Quote:
Suc6 met de verkoop ![]() ![]() Nu moet je hem wel snel kwijt zijn denk ik ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat dacht ik dus ook, zelfs reactie`s uit Engeland op de auto. Maar ben geen fan van paypal betalingen, niet zo`n vertrouwen in. |