![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dag allen,
Heb vandaag een Golf IV gekocht, maar moet hem helaas openen/starten met de reserve sleutel, want de sleutel met afstandsbed. was namelijk al defect. Afstandsbed. reageerd niet goed en sleutel is afgebroken. Wat kan ik hier het beste mee doen? Volgens mij is de code gewoon uit te lezen en kan ik daar een nieuwe voor bestellen? Beste bij VW Dealer of wat raden jullie aan? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je kunt een orginele sleutel kopen bij de dealer. Weet niet of het om een klapsleutel gaat of een gewone?
Je kunt de sleutel gewoon laten inslijpen en de afstandbediening kan ingelezen worden in de auto. Maar volgens mij kan de dealer dit alleen doen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okido... ja is een klapsleutel! Dus beste zal ff langswippen bij een dealer zijn dan denk ik hé! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat kun je het beste doen. Je moet toch daar alles halen die kunnen je het precies vertellen hoe het zit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gaan we doen! Hoort erbij, manueel met sleutel openen zorgt voor krassen, en die moeten we natuurlijk voorkomen!
|
||||
|
||||
![]() Iemand enig idee hoeveel de kosten zijn hiervan? :O
|
||||
|
||||
![]() voor een klapsleutel moet je uitgaan van +/- €130,- euro, daarnaast komen de inleer kosten nog. dit zal ongeveer €50,- euro zijn
|
||||
|
||||
![]() Zo.... goedkoop is anders! Ach ben over 3 weken jarig, gaat goed komen! :P hehe
|
||||
|
||||
![]() klapsleutel kost 58 euri, inleren moet dan nog gebeuren. Heb zelfde probleem en zat gisteren bij de dealer. Nieuwe batterij kan wonderen doen, mijne werkt weer. Ga evengoed terug voor reserver klapsleutel.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bijzonder de dealer hier had het al over 150 voor aalleen de sleutel. Werd hier ook erg slecht geholpen. |
|
||||
|
||||
![]() Bestellen in hoofddorp dan! Lekker prijsje en aardige lui.
De man achter de balie rijdt jatte type 1, dan is het ijs snel gebroken... |
|
||||
|
||||
![]() Ja maar de sleutel is ook nog eens afgebroken. Heb hem zo gekregen van de vorige eigenaar. Wat ik natuurlijk wel kan doen is deze bijelkaar doen en batterijtje vervangen, en hem gewoon starten met de andere sleutel, als ik deze bij elkaar hang is dat geen probleem in princiepe!
|
||||
|
||||
![]() k heb 'm es uit elkaar gedraaid... zitten 2 hele platte batterijtjes op elkaar. Ik kan hem wel openen met de afstandsbed. maar sluiten doet ie niet, dan gaan enkel m'n knipperlichten knipperen, maar hij sluit de wagen niet!
|
|||
|
|||
![]() is dat niet omdat je op dezelvde knop duwt als om hem te openen?
|
|
||||
|
||||
![]() gewoon ff een nieuwe sleutel halen, klaar!
|
|
||||
|
||||
![]() Goedemorgen,
Bedankt voor uw aanvraag, de kosten zijn € 213,- incl btw en het inleren van de overige sleutels. Voor de afstandbediening is het van belang of het ovale of rechthoekige knoppen zijn. Indien u wenst om te bestellen graag het chassienummer van de auto. Hopende u voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groeten, Auto Salimans, Lucien Rutten ----------------------------------------------------------- Ja joh, ff halen! Jezus wat een geld! Dit moet toch goedkoper kunnen?
Golf MK3 1.4 '93! R.I.P 21-12-'10.. Golf IV 1.6 SR Highline '99 (Sold) Daily: Golf VI 2.0 GTI DSG '09 ![]() Last edited by Dexizzle : 19-01-2011 at 14:44. |
|
||||
|
||||
![]() misschien ff Wealer in Roermond contacten....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep heb Wealer ook ff gevraagd om een price request... idem voor AutoArena in Venlo/Panningen