![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag ff mn nieuwe velgjes gepast onder de corrado ff kijken hoe het leek BBS RC 7.5x17 ze moeten nog wel opgekapt worden en gespoten maar kon het toch niet laten om te passen
![]() ![]() Nog met de Sebrings ![]() ![]() ![]() Met de rc Weet iemand misschien ook waar ik aan de doppen kan komen met bbs zonder de buitenste rand van de dop of als je nog 4 goeie hebt liggen mag je ze ook aanbieden.Die van mij zien er niet zo mooi meer uit namelijk. En kun je van deze velgen de rand ook laten afdraaien?Kan niet bij alle velgen dacht ik.
|
||||
|
||||
![]() Woow!!!
Dat ziet er ff goed uit, Erwin! Ik had wel verwacht dat het er goed uit zo zien, maar dit is gewoon übergeil! Nogmaals, veel plezier ermee! ![]() kwijl, kwijl......ik wil ze wel terug......kwijl, kwijl...... LOL |
|
||||
|
||||
![]() Die doen het echt goed onder je corrado!
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() En anders gewoon bij de dealer, volgens mij zijn ze nog verkrijgbaar omdat ze ook onder de Golf GTI 25 jaar editie hebben gezeten.
|
||||
|
||||
![]() Dank u heren ik zal er tzt eventjes naar informeren word toch winterproject heb er nu nog geen tijd voor maar dan weet ik waar ik moet zijn
![]()
|
||||
|
||||
![]() staat best aardig erwin maar ik vond die porker's toch beter staan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op de foto leek het heel mooi maar in real life waren ze te klein en ik kon er een goeie prijs voor krijgen ook belangrijk ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het gaat er ook om dat jij het mooi vind, bij mij gaat er zelfs 18 inch onder komen dus dat gaat zowiezo niet klein lijken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Smaken verschillen gelukkig anders rijdt iedereen straks in een rode corrado met bbs ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Huh? Ik weet van niks.... ![]() Nee hoor, maak je geen zorgen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Moi Erwin,
Ziet er goed uit kerel !!! Beter als de Gulli's. Deze winter maar even laten fixen. Je kunt volgens mij tegenwoordig ook chroom laten spuiten, misschien is dat wel een goed idee. En anders Peter (Sixpack) even mailen, die kan ze vast wel repareren !! Succes Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Die wielen zien er heel goed uit onder je Corrado!
|
|
||||
|
||||
![]() ik had bijna dezelfde velgen gehad maar dan steek 5x100 als inruil op mijn 18 inch. toch maar niet gedaan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was wel grappig geweest twee bijna dezelfde corrados ![]()
|
||||
|
||||
![]() haha zou wat zijn, moet ik me kenteken nog uit me hoofd gaan leren ook
![]()
|
||||
|
||||
![]() zoiets erwin?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Juist dat word hem wel strak toch en mijn auto zou wel nooit de zelfde worden als de jouwe want ik heb drie sleuven meer in mn spatbord ![]()