![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben al even op zoek naar rood/zwarte achterlichten
voor de Jetta mk2. In rood/helder zijn ze er genoeg maar rood/zwart nog niet gevonden.... Iemand enig idee waar te verkrijgen en de prijs? |
|
||||
|
||||
![]() Moet je ff zoeken op Ebay. Kleine kans dat je originele GT achterlichten in NL vind.
|
|||
|
|||
![]() Had al op ebay gekeken en daar staan ze wel op, maar wel imitatie
(soort rood/zwart helder). Kan wel eens bij de dealer vragen maar die zien je meestal niet staan als je niet met een touareg aankomt... |
|
||||
|
||||
![]() Ga in december dit jaar even naar de motorshow in essen ,daar waren ze vorig jaar in 6 varianten te krijgen!En wel in Rood/wit ,geheel wit,geheel donker(grijs), rood/zwart,helder wit/rood ,en helderzwart/rood!
Op Ebay.de worden ze nog wel eens aangeboden ,daar heb je de meeste kans op de originele rood/zwarte hella's!
|
||||
|
||||
![]() Essen even leegkopen. Ebut mee om te sjouwen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ook een idee ja...
Was toch al van plan om naar Essen te gaan dus dat komt wel goed. En ik hou voor die tijd ebay nog ff goed in de gaten! |
|
||||
|
||||
![]() Deze kwamen bij de dealer vandaan.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit setje heb ik toen gekocht via het Vwforum
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Bedankt, ga meteen bieden!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
bedankt wietze voor de tip ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nou Alberto, gefeliciteerd!
Gaan we weer verder kijken... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze koop je nieuw voor minder als ik me niet vergis ![]() ![]() http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...item=4645903091[/
WWW.MIVW.NL Last edited by Jurgen Santana : 29-09-2006 at 20:45. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Last edited by voklswien : 30-09-2006 at 07:40. |