![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wegens andere baan kan mijn Golf TDI weg. Bij voorkeur hou ik hem tot eind april, maar mocht iemand interesse hebben... Daarom alvast op VF te koop:
Golf GT TDI 3 deurs kleur: mysticblue pareleffect 290.000 km nieuwe APK Onlangs zijn de volgende zaken vervangen: waterpomp, thermostaat, luchtmassameter. Verder komt er nog een nieuw voorruit in de auto. Extra's: Blaupunkt radio/cd/mp3, trekhaak, 14" lichtmetalen velgen, CV, mistlampen en natuurlijk de GT-uitvoering. De auto is nog redelijk netjes en rijdt als een speer! Sinds ik hem heb vooral gebruikt voor de lange afstand (dagelijk Leeuwarden-Lelystad v.v.) Prijs: € 2500,- Foto's moeten nog gemaakt worden, maar jullie weten vast wel hoe een Golf eruit ziet ![]() Jens
KCN regio Fryslân Last edited by Zeend : 15-03-2007 at 09:02. |
|
||||
|
||||
![]() Succes met de verkoop!
TDi = Turbo Diesel intercooler TDI = Turbo Direct Injection Diesel Neem aan dat het om de laatste variant gaat? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee, niet om de Variant, die loopt op gas ![]() De Golf is idd een geblazen direct ingespoten zelfontsteker (GDIZ?) Jens
|
||||
|
||||
![]() Hehe, op VWForum.nl kun je anders wel een heel topic vol met afkortingen vinden!
|
|
||||
|
||||
![]() een upje voor de mensen die alleen in het weekend op het forum zitten!
Jens
|
||||
|
||||
![]() Up!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
volgens mij is er hier ook een "groot afkortingen topic" !? gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Jazeker, maar die is van na mijn reactie. Ik ben de starter van de topic...
|
|
||||
|
||||
![]() Het nieuwe voorruit zit erin mensen!
|
||||
|
||||
![]() Unit sold, mag een slotje op