![]() |
|
|||
|
|||
![]() Verkocht
![]() Last edited by Geditionone : 17-01-2011 at 19:52. |
|
||||
|
||||
![]() even in de gaten houden deze...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Toch weer een mk2 gekocht/of op het oog René ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee, maar 4X100 past toch ook op een Opel...?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() maar idd (sl)opel is ook 4x100.heeft alleen een andere diameter naafgat volgens mij,maar dat kun je met andere centreer-ringen weer oplossen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() en Up!
|
|
||||
|
||||
![]() hou ze in m'n achterhoofd
![]()
|
||||
|
||||
![]() ook inruil met bbs rz 15inch met 4 goede banden?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Eigenaar is al voorzien van een paar mooie 17'' BBS'en ![]() tevens weer even in het zicht van René en Michael ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Niks vakantie ![]() Nachtdienst-uppie ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
evenindegatenhouden Upje voor René ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
... hoeft niet meer hoor; Opel is niet door gegaan... ![]() ...en het geld is ff op ![]()
|
||||
|
||||
![]() goh,en ik wou ze net in gedachten gaan houden....jammer
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Doe een goed bod en je mag mijn Borbet E's overnemen ![]() 7,5J voor en 9J achter. Bijna nieuwe banden Dunlop SP9000 195 voor en 215 achter Afgelopen jaar de randen laten herstellen en polijsten, dus zijn netjes! |