![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ook maar even een projecttopic aanmaken hier aangezien er nog wat winterupdate's komen
![]() Ik heb dr nu iets maar dan een jaar. jaar of 4 terug ![]() Er is al het een en t ander aan gedaan Bi Xenon verlichting incl. koplampsproeiers(oem) * Airco * 2 Airbags * Electrisch verwarmbare en verstelbare buitenspiegels * Electrische bedienbare ramen voor * FK adapters 20 en 25mm 4x100/5x130 * Bastuck rvs groep A ovalen middenuitlaat 63mm * Green vervangingsluchtfilter * V-maxx schroefset * Zwarte OEM VW logo's * 2x Schrick 268 graden nokkenassen + software(160 pk) * Rode bies in de grille * Blinde sloten * Polyurethane Ophangingbussen(powerflex) * Golf IV GTI edition instaplijsten pas gemaakt * Cupra R lip * Zimmermann geboord G60 280mm remschijven voor * Zimmermann geboord 232mm remschijven achter * EBC red remblokken voor/achter * K&N Typhoon cold air intake * de optie achterspeakers en incl. nieuwe planelen(8 speakers totaal) * T-stuk dashboard in piano black Hoe ik haar kocht ![]() 1e wat eraan gedaan moest worden was * klapraampjes * golf 5 gti interieur half leder+stoelverwarming * clean voorbumper ![]() kaal MK5 interieur met passende achterbank ![]() interieur met leder dankzij T&T interior en polo 6R gti stuur pasgemaakt ![]() ![]() Later in het seizoen nog delen laten bekleden ![]() ![]() Audi's ingeruild voor de TH's ![]() En voor de eenna laatste meeting was het roze ![]() Winterplannen: Polo 6R logo in de achterklep lassen Veren persen kofferbak bekleden Delen opnieuw spuiten Last edited by IngeLupo : 04-10-2011 at 06:35. |
|
||||
|
||||
![]() Inge super wagen maar dat heb ik wel vaker gezegd
![]() Altijd leuk een Chicka die er zelf zo mee bezig is.
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen, met een héél dik interieur
![]() Ben benieuwd naar de "winterwerken"
|
||||
|
||||
![]() Hele dikke lupo Inge
![]() Ben benieuwd wat je deze winter weer gaat doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geweldige meid, geweldige lupo...punt
|
|||
|
|||
![]() euhm ... in 1 woord......Nais combi
![]() en goeie plannen Inge ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat met die plannen gaat wel goed komen Inge, ben erg benieuwd naar het eindresultaat, hier nog ff een ploatie van de 'oude'
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() dankje heren top
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk gebakje
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik kan maar een ding zeggen De Lupo in mijn eigen, gewoon super vette bak, lekker zo doorgaan Inge !!
|
|||
|
|||
![]() harten roze blaffen en lucht er onder, verder super lupo!!
|
|||
|
|||
![]() harten blijven zo en luft onder gti is no go
![]() |
|
||||
|
||||
![]() super mooie Lupo! heb hem vaak bewonderd op de meetings!
![]() en leuk dat er ook vrouwen zijn die van VW's houden!
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie lupo Inge , en dat interieur .................mmm heerlijk ! Daar ben ik echt fan van !
|
||||
|
||||
![]() Hey Inge, leuk je hier te treffen! Super dik die Th's, toch vind ik de Audi's nog altijd bijzonder...
Huibert
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoi! Mooie lupo! Maar hoezo is lucht een no-go? Het is in jouw geval toch meer een showauto dan een circuitbak?
#9 Lupo 1.9TDI |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vind lucht niet echt bij een lupo passen en van mij hoeft ze echt niet plat op de grond te liggen. Als ik nou dikke golf v/VI had gehad was het anders ![]() Last edited by IngeLupo : 06-10-2011 at 17:36. |
|
||||
|
||||
![]() Ruimte zal je inderdaad niet meer overhouden, maar dan alsnog zie ik de reden niet in om veren te laten persen. Ding staat echt mooi op z'n wielen zo!
#9 Lupo 1.9TDI |
|
|||
|
|||
![]() aan de achterkant wil ik graag nog wat zakken maar dat gaat niet omdat we uitgeschroefd zijn.. Mis net die 1.5 cm die ik aan de achterkant niet kan schroeven
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb hetzelfde met mijn lupo - zit te denken om de schroefringen onderaan de veer gewoon weg te halen, schijnt prima te kunnen!