![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey!!
![]() ![]() mijn eerste post en gelijk in het verkoop topic ![]() ben momenteel zeer aktief op andere forums, hoewel t niveau daar steeds verder daalt.. snuffel hier af en toe weleens rond, tog maar even aangemeld!! als t me hier beter bevalt als daar.. kom ik jullie lekker lastig vallen.. TE KOOP: setje nothelle velgen 7x16 5x112 et 40 (?) velgen zijn in goede staat, maar hebben wel stoepschade 550,- inruil mogelijk (alleen 5x100, en geen wheelboek rommel) ![]() Last edited by DUB : 02-04-2005 at 18:20. |
|
||||
|
||||
![]() ga ons dan eerst maares lastig vallen met een foto van je wielen
![]() grtz |
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd !
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nee nee peter dit is gert niet!
dit is setje nummer 4 die zich in nederland bevind (okey zullen er vast meer zijn, maar niet veel) (foto komt eraan) |
|
||||
|
||||
![]() dat waren zeventieners Peter
![]() ik wacht af ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ruilen tegen je rh velgen? met adapters
(nu al enig idee wie ik ben) ga nu naar de schuur foto maken, back in 5.. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() was idd te vlug
![]() im sorry and UP ! |
|
||||
|
||||
![]() Die van mij zijn zover ik weet geen et 40
Mooie wielen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() and up
|
|
||||
|
||||
![]() niemand wil meer orgineel zijn.. :biggrin:
een leuk tegenbod mag ook |
|
||||
|
||||
![]() verlaagd naar 399 euro! nog 1 week te koop, anders laat ik ze polijsten
|
|
||||
|
||||
![]() voor 225 heb je een kopert...
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() (alleen 5x100, en geen wheelboek rommel)
Sorry voor deze daling in niveau, maar wat is dat? |
|
||||
|
||||
![]() tommyik ben gert niet en richard niet!!!! voor de derde en laatste keer!
voor 225,- koop je maar lekker een setje bsa velgen lunatikwheelboek? dat zijn alle velgen die je bij elke bandenboer kunt kopen eaz/mangels/emr/teamdynamics/dotch/dezent enz. |
|
||||
|
||||
![]() En DUB; als je nu op zijn minst even aandacht besteed aan wel belangrijke details als: WAAR JE VANDAAN KOMT, OF WAAR DE VELGEN TE KOOP LIGGEN....
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 Last edited by Tjaap : 05-04-2005 at 11:40. |
|
||||
|
||||
![]() MR Dub is denk ik de Mr Base van het vwforum!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() en we zijn weer on topic
|
||||
|
||||
![]() is dat nou zo belangrijk? nederland is maar klein en ik woon precies in t midden.
voor intresse pb tje sturen |
|
||||
|
||||
![]() Tja......................ik word er gewoon stil van, zo mooi vind ik ze...................maar ja het "LRR-project" is Low Budget...............en ik heb al 2 setjes velgen liggen in de garage. Maar anders wist ik het wel !!!!!!!!!!!!!
Grtz................ LRR