![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit idd
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik als polo rijder met een 1.4 aex ga ik dit topic zekers volgen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bijna ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
t word alleen geen aex meer.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat gaat het dan nu worden?
|
|
||||
|
||||
![]() 1.4 16v afh met 1.6 krukas
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klein, ligt maar snel!
|
||||
|
||||
![]() de foto's weer bekeken van de Golf. Kan alleen maar zeggen: geweldig goed bezig.
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
![]() Zit echt heel veel werk in maar man man, wat word dit een leuk ding dadelijk.
Heb je al iets van een datum of zo wat je hoopt om hem klaar te hebben of doet dat er niet toe? Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Knarf, hierbij kroon ik jou tot uber hobbyBOB!
Goed bezig. |
|
||||
|
||||
![]() hahaha dankjewel
![]() @ Limburger de datum dat ie af moet zijn is de dag dat ie af is ![]() geen haast dus maar probeer er wel zoveel mogelijk aan te klussen als ik effe tijd heb |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er erg netjes uit!
Maar ik zie nog gewicht op de laatste foto wat er uit kan! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() thanks, maar waddan? de rest van de bodemplaat?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tip: ARC of AVY onderblok nemen, is van een standaard 1.6 16v Polo GTI, maar hebben beide wel standaard zuigerbodemkoeling
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De rand waar de binnenste en buitenste wielkast rand samen zitten gepuntlast. Deze maken ze bij VW motorsport ook een stuk lager en lassen ze daarna weer aan elkaar vast. Mss een idee? En in je C-stijl kun je nog aardig wat gaten boren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ah dat van de zuigerbodemkoeling wist ik niet! weet wel dat op die blokken ook een afh kop kan dus dat dat ook een mogelijkheid is. thanks voor de tip! ![]() Quote:
oke, maar dan haal ik weer een heel hoop werk op me terwijl de besparing minimaal is denk ik (oke alle kleintjes helpen ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Graag gedaan
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Lichtgewicht of niet hé haha ![]() Dit is mijn project(je) |
|
||||
|
||||
![]() oke nice, golf 2? heb je ook een streefgewicht?
|
|
||||
|
||||
![]() Misschien een idee om gaten in je C-stijl te boren met een diameter van een cm of 5? Bespaard gewicht en ziet er wel racy uit
![]()