Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #681  
Old 29-12-2010, 18:00
vdWal.'s Avatar
vdWal. vdWal. is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 5,706
Default

ziet er goed uit idd
__________________
Actieve topics:
-------------------------
vdWal's Wagenpark
Jetta Mk2 Coupe


Verkocht:
Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl
Golf Mk3 Milestone Variantje
Golf Mk2 Edition One 16vG60
Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline
Reply With Quote
  #682  
Old 29-12-2010, 18:54
miklo de gekste miklo de gekste is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 497
Default

Quote:
Originally Posted by knarfmk1
Zal even een tipje van de sluier oplichten qua blok:

1.4 AEX + een set van deze jongens:



Keihin FCR "Flachschiebers"

deze heb ik inmiddels al liggen met de nodige appendages.

Waarom "maar" een 1400? Omdat deze blokjes ook weer een stuk lichter zijn dan de "big-blocks" en je er evengoed een heel leuk vermogen uit kan halen!



ik als polo rijder met een 1.4 aex ga ik dit topic zekers volgen
Reply With Quote
  #683  
Old 29-12-2010, 20:05
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 4,053
Default

Quote:
Originally Posted by René
Ziet er netjes uit Frank!
Dus nu spuiten en opbouwen?


bijna
Reply With Quote
  #684  
Old 29-12-2010, 20:06
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 4,053
Default

Quote:
Originally Posted by miklo de gekste
ik als polo rijder met een 1.4 aex ga ik dit topic zekers volgen


t word alleen geen aex meer..
Reply With Quote
  #685  
Old 29-12-2010, 20:14
picasso_16v's Avatar
picasso_16v picasso_16v is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 205
Default

wat gaat het dan nu worden?
Reply With Quote
  #686  
Old 29-12-2010, 20:17
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 4,053
Default

1.4 16v afh met 1.6 krukas
Reply With Quote
  #687  
Old 29-12-2010, 20:32
Thomas's Avatar
Thomas Thomas is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 811
Default

Quote:
Originally Posted by knarfmk1
1.4 16v afh met 1.6 krukas


Klein, ligt maar snel!
__________________
Audi S3 sportback, 310pk
Past Cars:
- Audi S3 sportback, 300pk, full black
- Golf IV GTI TDI Exclusive - Powered by VVT [237 pk & 469 nm]
- Golf 3 M-TDI
Reply With Quote
  #688  
Old 30-12-2010, 12:50
toth75's Avatar
toth75 toth75 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 301
Default

de foto's weer bekeken van de Golf. Kan alleen maar zeggen: geweldig goed bezig.
__________________
Golf5 1.9 TDI (daily)
Golf4 1.9 SDI (verkocht)
Polo 1.9 SDI (verkocht)
Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41
Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A
Scirocco 1.6 (verkocht)
Polo 1.0 (verkocht)
Reply With Quote
  #689  
Old 30-12-2010, 13:14
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 6,203
Send a message via MSN to De Limburger
Default

Zit echt heel veel werk in maar man man, wat word dit een leuk ding dadelijk.
Heb je al iets van een datum of zo wat je hoopt om hem klaar te hebben of doet dat er niet toe?
Gr Ronnie
__________________
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK.
Reply With Quote
  #690  
Old 30-12-2010, 15:53
Samurai's Avatar
Samurai Samurai is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,052
Default

Knarf, hierbij kroon ik jou tot uber hobbyBOB!

Goed bezig.
Reply With Quote
  #691  
Old 30-12-2010, 17:00
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 4,053
Default

hahaha dankjewel

@ Limburger de datum dat ie af moet zijn is de dag dat ie af is
geen haast dus maar probeer er wel zoveel mogelijk aan te klussen als ik effe tijd heb
Reply With Quote
  #692  
Old 30-12-2010, 23:45
JerryGT JerryGT is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 423
Default

Ziet er erg netjes uit!

Maar ik zie nog gewicht op de laatste foto wat er uit kan!
Reply With Quote
  #693  
Old 31-12-2010, 00:28
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 4,053
Default

thanks, maar waddan? de rest van de bodemplaat?
Reply With Quote
  #694  
Old 31-12-2010, 09:54
JarnoVWPolo6N JarnoVWPolo6N is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 609
Default

Tip: ARC of AVY onderblok nemen, is van een standaard 1.6 16v Polo GTI, maar hebben beide wel standaard zuigerbodemkoeling
Reply With Quote
  #695  
Old 31-12-2010, 10:51
JerryGT JerryGT is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 423
Default

Quote:
Originally Posted by knarfmk1
thanks, maar waddan? de rest van de bodemplaat?



De rand waar de binnenste en buitenste wielkast rand samen zitten gepuntlast.

Deze maken ze bij VW motorsport ook een stuk lager en lassen ze daarna weer aan elkaar vast. Mss een idee?

En in je C-stijl kun je nog aardig wat gaten boren
Reply With Quote
  #696  
Old 31-12-2010, 11:07
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 4,053
Default

Quote:
Originally Posted by JarnoVWPolo6N
Tip: ARC of AVY onderblok nemen, is van een standaard 1.6 16v Polo GTI, maar hebben beide wel standaard zuigerbodemkoeling


ah dat van de zuigerbodemkoeling wist ik niet! weet wel dat op die blokken ook een afh kop kan dus dat dat ook een mogelijkheid is. thanks voor de tip!

Quote:
Originally Posted by JerryGT
De rand waar de binnenste en buitenste wielkast rand samen zitten gepuntlast.

Deze maken ze bij VW motorsport ook een stuk lager en lassen ze daarna weer aan elkaar vast. Mss een idee?

En in je C-stijl kun je nog aardig wat gaten boren


oke, maar dan haal ik weer een heel hoop werk op me terwijl de besparing minimaal is denk ik (oke alle kleintjes helpen ) in de C-stijl klopt maar dat vind ik er niet uitzien, dan maar 200gr zwaarder
Reply With Quote
  #697  
Old 31-12-2010, 14:09
JarnoVWPolo6N JarnoVWPolo6N is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 609
Default

Graag gedaan
Reply With Quote
  #698  
Old 31-12-2010, 18:26
JerryGT JerryGT is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 423
Default

Quote:
Originally Posted by knarfmk1
ah dat van de zuigerbodemkoeling wist ik niet! weet wel dat op die blokken ook een afh kop kan dus dat dat ook een mogelijkheid is. thanks voor de tip!



oke, maar dan haal ik weer een heel hoop werk op me terwijl de besparing minimaal is denk ik (oke alle kleintjes helpen ) in de C-stijl klopt maar dat vind ik er niet uitzien, dan maar 200gr zwaarder


Lichtgewicht of niet hé haha




Dit is mijn project(je)
Reply With Quote
  #699  
Old 01-01-2011, 23:28
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 4,053
Default

oke nice, golf 2? heb je ook een streefgewicht?
Reply With Quote
  #700  
Old 01-01-2011, 23:45
Gijs's Avatar
Gijs Gijs is offline
Volksforum Crew - Gijsmans
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 7,361
Send a message via MSN to Gijs
Default

Misschien een idee om gaten in je C-stijl te boren met een diameter van een cm of 5? Bespaard gewicht en ziet er wel racy uit
__________________

'11 Polo 6R bluemotion TDI
'05 BMW 130i trackday
'93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD
'91 Golf Syncro Country
'89 Daihatsu Feroza
'86 Passat Variant Syncro
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 03:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum