![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik ben een beetje aan het meten geslagen met mijn velgen versus mijn auto. Nu is m'n et waarde achter iets te hoog.
Is het mogelijk om een RM 012 aan de achterzijde iets af te draaien? Of heeft iemand het ooit gedaan.
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Als je ET te hoog is, moet je spacers gaan gebruiken of bredere randen monteren
![]() Afdraaien maakt de ET alleen maar hoger....
__________________
Polo 9N TDI - 145pk / 340Nm by VVT
![]() MK4 TDI (AGR) - 435000km => SOLD!
Passat 3B Variant (AHU) - Chipped by VAGtechniek
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#4
|
|||
|
|||
![]() Dan ben je denk ik wel de dikte bij je bouten kwijt zo te zien
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Dat wel zei ook niet dat het kon al lijkt me dit geen probleem ,kan me ook niet voorstellen dat niemand dit weet
![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#6
|
||||
|
||||
![]() Het moet inderdaad zijn om m'n et te verhogen, dat hij op dot moment te laag is. Hoeveel mm moet je overhouden bij je boutgat?
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#7
|
|||
|
|||
![]() wat voor een auto is het? trommel of schijfremmen? misschien is daar veilger wat dikte te halen...
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Ik vind spatborden aanpassen, als dat nog mogelijk is,een betere oplossing.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#9
|
||||
|
||||
![]() Het is een golf 1. En randen aanpassingen ik al gedaan. Puur alleen het binnenrandje zo ver mogelijk omgevouwen.
Om de remtrommel af te draaien heb ik ook gedacht. Alleen weet niet of staal(?) af te draaien is
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#10
|
||||
|
||||
![]() Afgedraaide velgen kun je (bij ooit willen verkopen) niets meer mee.
Ik zou je trommels iets afdraaien, maar meer dan 3 -hooguit 4mm- zou ik niet doen. Je zou ook nog je astap (zit met 4 bouten op de as vast) iets kunnen laten vlakken om daar zo de resterende 3mm te pikken.
__________________
Alain Quote:
|
#11
|
||||
|
||||
![]() is als t goed zijn RM's ET25, ga naar 28 dan zit je goed..
__________________
-------------------------------------------- '79 Mk1-16VT - Rallye-16VT -------------------------------------------- |
#12
|
||||
|
||||
![]() RM012 zoals je ze meestal ziet, zijn naar mijn weten ET33.
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl |
#13
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#14
|
||||
|
||||
![]() En zorgen voor wat camber achter geen optie?
|
#15
|
||||
|
||||
![]() Standaard inderdaad et 33. Maar ik heb achter bredere randen, 1,5" ipv 0,5". Hierdoor is mijn et gedaald naar et 20,3.
Liever had ik het randje bij m'n achterscherm plat zoals je bij moderne autos ziet. Maar dan moet die weggeslepen worden en dicht gelast worden en dan hopen dat mn achterscherm niet gedeeltelijk gespoten moet worden.
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#16
|
||||
|
||||
![]() Oke dit was ik ook van plan maar wist dan niet dat de dubbele omgevouwen rand dan problemen gaat geven bij een 1,5J rand.
Voor heb ik al de originele 1J randen liggen van de RS en daar heb ik wel voor het spuiten van de auto de randen om gevouwen ![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#17
|
||||
|
||||
![]() Ik ben nou aan het kijken voor 1" randen ipv 1,5". Dan komen ze wel binnen het scherm uit. Scheelt 1,25cm
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#18
|
||||
|
||||
![]() Zou wel jammer zijn vond het idee 1,5J achter wel oke
![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |