|
|||
|
|||
golf mk 1 E27.500,--
https://www.autoscout24.nl/aanbod/-...ml&utm_term=all
iemand interesse? ( is niet van mij , kwam hem tegen op mijn zoektocht . |
|
||||
|
||||
Wel erg netjes zo lijkt het op de foto’s, maar die prijs.. poeh.
|
|
|||
|
|||
Knap ding, maar is natuurlijk weinig origineel meer aan. Originele gtis gaan natuurlijk voor een flink bedrag, maar 83 is natuurlijk bij lange na niet het populairste bouwjaar.
|
||||
|
||||
Al had ik geld te veel....
|
|
||||
|
||||
Quote:
maar voor wie van zulke verbouwde Golfjes 1 houdt Quote:
Ehhh, Pirelli GTI...En verder 1800 DX, populairste GTI 1 blok, en alleen maar in het 83er modeljaar, plus nog eens het beste beschermd tegen roest.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Der Typ Siebzehn : 23-09-2019 at 10:30. |
|
||||
|
||||
€20.000 te duur...
|
|||
|
|||
Quote:
Dat maakt het nog niet zo gewild als een pre80 gti natuurlijk. Ook al heeft ie best veel voordelen ten opzichte van een vroege gti.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zie liever een Heliosblauwe W65. Maar die korte achterlichten GTI gaat wel weer boven een standaard '83-er in wit of zwart. T is allemaal persoonlijke smaak en keuze toch? Net zoals stalen bumpers op een model met brede achterlichten. Waar iedereen het wel over eens zal zijn, is dat 27k veel te veel is voor een verbouwde Golf zoals deze.... |
|
|||
|
|||
Ik bedoel te zeggen dat dit prijzen zijn voor een pre80 gti. Of het moet al een heel bijzonder ding zijn. In ieder geval te duur ja.
|
||||
|
||||
Tis veul geld idd......
|
||||
|
||||
De volgende eigenaar hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat ie zonder ruitensproeier vloeistof komt te staan.