![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tijdens het pizzabezorgen vanavond moest ik naar een bekende straat
![]() Gister net het naambordje bekeken, zodoende kon ik de straat nu zo vinden ![]() Ik moest naar nummer 37, daar woon jij toch toevallig niet, ofwel?? Supergave kever heb je trouwens!!! En ja, die Daihatsu is inderdaad mijn bezorgwagen ![]() ![]()
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 30-07-2005 at 20:43. |
|
||||
|
||||
![]() friekie heeft zo'n beetje de hele dag bij mij op straat gelegen... like me, m'n vooras eronder vandaan gehaald wederom...
|
||||
|
||||
![]() Thnx Ebut
![]() ![]() En de remmerij is achter weer in orde! Quote:
Hehe das een goeie Luuk! Maar Ebut is daar altijd wel voorzichtig mee. Gister inderdaad weer verder gegaan en dat ter plaatse bij Jeewee @ home. Is altijd leuker om gezamelijk te sleutelen ![]() Erg veel gedaan, meer dan de bedoeling was eigenlijk!! Na de koffie stonk het wel erg naar benzine... Blijkt het reserve kraantje te lekken. Hele zooi op straat ![]() Dus uiteindelijk was het half negen dat het ding weer reed... Maar hij doet het weer prima!! Gisteravond alweer 80 km versleten!
|
||||
|
||||
![]() Mooi spul mannen!! Maar heb ik nu bij jou bezorgd, of bij de buren??
En vrijdag was zeker even gezellig.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het moet niet veel gekker worden bij jouw Luuk ... Eerst al een roefwreck op je 1303,en nu een trekhaak eronder ?? ![]() Waar gaat dit eindigen .... koplamppetjes,of een jetpipe ?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan had ik zelf wel open gedaan denk ik ![]() ![]() ![]() Maar ik woon op 43, dusse ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ah ok
![]() Bel dan ook eens met Ritchies Diner in Kuikhorne, dan kom ik misschien ook eens bij jou ![]()