![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij een vraag wie mij kan helpen met het zoeken van een goed bedrijf die mijn interieur geheel kan vervangen of opnieuw kan bekleden!!
En graag jullie mening???...Wat jullie mooier vinden 1)Mokka kleur recaro's mk4 ![]() 2)Mijn eigen Sparco Torino's die nu zwart zijn en mijn lederen interieur/incl deurpanelen gedeeltelijk compleet opnieuw laten bekleden met creme/wit leer Hierbij verkoop ik dus eventueel mijn compleet interieur: Prijs wordt als geheel rond 1500euro ongeveer in verkoop gedaan!!! (onder voorbehoud keuze) Mijn inteterieur bestaat uit een perfect en zo goed als nieuw zwart lederen interieur en 2 Sparco torino's voorzetels met 3-puntsgordels. Mijn sparco's kocht ik per stuk voor 800euro (verstel en draaibaar) plus nog onderstel en slede TOTAAL 1750 euro Nieuw Universele slede kan iedereen gebruiken dus een frame dat past in seat ibiza,golf 3 en audi A3 natuurlijk |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou voor optie 1 gaan !
En zou Emiel eens PMmen denk dat hij jou goed kan helpen met bekleden e.d. ! EDIT welke airride is het nou geworden als ik vragen mag ? Groeten JAsper
|
||||
|
||||
![]() Quote:
BSS Roosendaal Super Kost wat maar dan heb je ook wat!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb die golf van je nog op de brug zien staan daar ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vind die kleur van Emiel mooier
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mail me effe Henk.......
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hierbij moest ik even een mail naar jou sturen ivm met de vraag over mijn interieur?? |
|
||||
|
||||
![]() DK Schweitzer in Rijen is ook erg goed.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg de eerste, maar jij hebt een zilveren Golf toch? Ach zal wel goed staan. Als ik ooit de centen heb ga ik iig ook voor die kleur.
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb ook een heel goed adres in bocholt duitsland maar is neem ik aan te ver weg voor jou.
gr twan |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je inbox zit behoorlijk vol
|
||||
|
||||
![]() Koning in Veendam, ff googelen vind je um wel