![]() |
|
||||
|
||||
![]() natuurlijk van onze liefhebbende sheik uit Dubai...
![]() slk met slr motor... + nog een ander artikel over dit beest... oh ja.. hij heeft ook nog een E-klasse met een SLR motor.... ![]() Last edited by hajee : 09-07-2006 at 22:25. |
|
||||
|
||||
![]() Sweet! Nou vind ik een slk niet zo, maar in die E des te meer byzonder!
|
||||
|
||||
![]() Zo dat gaat wel van zijn plek zeg!
|
|
||||
|
||||
![]() deze autos,dus ook de enzo, zijn van een sjeik die ook te zien was op discovery(world ritches people)en heeft als hobby............AUTOS!!!!!!
hij heeft ook een benz DTM en ook een porsche carerra dacht ik. hij heeft een eigen werkplaats met personeel en heeft in de woestijn een museum laten bouwen voor zijn verzameling ong. 200stuks met alleen maar speciale auto's en collector items. zag iig een mercedes 190 EVO staan. ![]() een betere belegging is er volgens mij niet. |
|
|||
|
|||
![]() Die idioot die een wereldbol als caravan heeft laten bouwen, en nog meer van die ongein.
|
||||
|
||||
![]() heb ik gezien ja, wel fout zeg die wereldbol. Het mooiste is nog hij verkoopt niets dat is ongewoon in die cultuur hij geeft gewoon weg. Lekkurrrr!!!!!
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou dan moet ik maar eens contact met hem opnemen. wil ook wel een slr blok in de golf. |