![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo.
voor mijn golf 1 project ben ik opzoek naar de volgende onderdelen van een scirocco 2 16v. - pendalen set ( deel waar pendalen aanzitten en die je aan je schutbord schroeft.) -rembekrachtiger -hoofdremcilinder van een golf 2 zoek ik nu nog een linker achterremklauw de 36mm versie als iemand wat weet of heeft laat het me even weten gr frank Last edited by vwmk2driver : 15-10-2006 at 21:45. |
|
||||
|
||||
![]() niemand???
|
|
|||
|
|||
![]() Pedalen set kun je gewoon van je gti houden, rocco heeft alleen een steuntje voor een remlichtschakelaar erop zitten.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dat was ook het punt. of kan ik die eventuee zelfmaken? de scirocco 16v heeft een grotere hoofdremcilinder en geen remlichtschakelaar aansluiting meer. |
|
|||
|
|||
![]() Je kunt bv van een golf3/ polo 6n de schakelaar nemen, als je een beitel meeneemt naar de sloop dan kap je het steuntje erzo af, even op de juiste positie vastmaken en je hebt remlicht.
|
|
||||
|
||||
![]() oke thanx ga ik dat proberen.
dan zoek ik alleeen nog en hoofremcilinder en een rembekrachtiger van een scirocco. |
|
||||
|
||||
![]() nee binnenwerk van bekrachtiger is anders, ( is mij verteld)
we kunnen het proberen maar dan moet ik om te beginnen al een hoofdremcilinder hebben ![]() ![]() Last edited by vwmk2driver : 06-10-2006 at 18:54. |
|
||||
|
||||
![]() rechter remklauw inmiddels gekocht,alleen links nog
Last edited by vwmk2driver : 15-10-2006 at 21:46. |
|
||||
|
||||
![]() schop...
|
|
||||
|
||||
![]() zoek toch nog weer een remklauw,
nu een 36mm linker achterrem klauw. heb je wat of weetje wat laat het me even weten. gr frank |
|
||||
|
||||
![]() upje
|
|
||||
|
||||
![]() even onder de aandacht brengen.
|