![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek voor mijn jetta coupe uit 1990 zwarte achterstijl kappen en een zwarte hoedeplank.
Zijn deze er überhaupt wel origineel? Wie weet dit? Last edited by gtitdi : 21-11-2006 at 17:16. |
|
||||
|
||||
![]() Breadfan kan aan de kappen komen en heeft de hoedenplank liggen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zou ze graag willen overnemen. |
|
||||
|
||||
![]() Zwarte hoedenplank heb ik liggen, dat heet als Jurgen er van afziet (aan zijn post te zien wel...
![]() De kappen zou ik uit de VS moeten halen. Ze zijn hier geloof ik niet origineel geleverd, maar daar wel. Die jongen waar ik de bumpers bestel heeft ook de kappen liggen, dus die zou ik dan gelijk mee kunnen laten komen als je er geen haast bij hebt. Ze zijn in goede nette staat.
|
||||
|
||||
![]() Heb er inderdaad geen belang meer bij. Wou een tweede Jetta project starten maar dat gaat niet door
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je een mailtje gestuurd |
|
||||
|
||||
![]() gaat de goed kant op ed
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoor ik bumpers
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja. ![]() Hij heeft ze al liggen, maar we zijn nog aan het bekijken hoe ze te versturen.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog steeds geen hoedeplank en achterstijl kappen.
Ze waren mij wel belooft, maar ze zijn het niet nagekomen. Wie kan mij er aan helpen. |
|
||||
|
||||
![]() ze zijn makkelijk zelf te doen.. heb de mijne gespoten en zien er echt prima uit..
hoedenplank heb ik opnieuw bekleed met speakerstof.. niet helemaal een originele look, maar voor mij voldoet het prima
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je het met glans of mat gespoten. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mat ,ik heb ze ook gespoten van beide jetta's ,lijkt net origineel ! Goed ontvetten ,lucht opschuren met scotch brite ,plasticprimer voorspuiten ,en dan matzwart spuiten ,na het drogen even een licht nanevelen met matzwart voor het plastic effect ,en Klaar! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kan je zelf eddie zwarte hoedenplank van de sloop ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op welke sloop ligt dan een zwarte jetta hoedeplank
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ff zoeke jochie .....anders spuit je die toch ook zwart .met textiel verf |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik zei het al eddie he ....verhaal klopt dus wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je kunt er niks mee alberto.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
snap niet dat z'n man niet verbannen ........maar nu weer on topic plees ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
niet waar ....want in de jetta die ik van ebut gekocht heb zaten ze ook zelfs zwarte hemel ........ |