![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zie dit http://www.volksforum.com/forum/sho...1119#post441119 topic maar even ! De rvs bochten zijn zo gekocht ,dat zijn zogenaamde 90 graden 'las' bochten ,en je neemt een aantal meters rvs buis ,een aantal dikkere bochten voor de downpipe ,en iemand die er veel ervaring mee heeft ,en die kan TIG lassen natuurlijk ! Je zou het ook kunnen maken van normaal ijzer ,maar dit gaat natuurlijk een leven lang mee!(al is het wel een dure investering hoor!)
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#22
|
||||
|
||||
![]() Thnx voor de info. Ga dit eens even bekijken
![]() ![]()
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#23
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daarom dacht ik dus juist aan een G60 nokkenas, die is 'geschreven' voor boost dus zou de overlap juist ok moeten zijn (was mijn redenering tenminste).
__________________
Quote:
|
#24
|
||||
|
||||
![]() Hier trouwens mijn versie van een fatsoenlijke TD uitlaat. Zelfde principe: een pasplaat snijden voor aan de turbo en verder gewoon lasbochten en rechte stukken = zagen en hobbieen maar!
__________________
Quote:
|
#25
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Rvs is trouwens ook te lassen met een Co2 lasapparaat ,aleen moet je dan even aparte lasdraad halen speciaal voor Rvs . @Stijn ,wat heb jij op die voorpijp gespoten dan ,blijft dat een beetje die kleur houden ?
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#26
|
||||
|
||||
![]() zincspray, zit er nogsteeds op!
__________________
Quote:
|
#27
|
||||
|
||||
![]() @Stijn: Duh... G60 is een benzine blok... Ander principe ten opzichte van onze zelf ontbranders.
![]() Het gaat niet werken hoe je het ook wend of keert. Als ik het zover heb wil ik uiteindelijk een laten maken door Kentcams. Misschien zijn er t.z.t. nog wel meer geeinteresseerden.
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#28
|
||||
|
||||
![]() Ik zie niet in waarom de nokkenas van een diesel anders zou zijn dan van een benzine, het betreft allebei 4 takt motoren en de manier van ontsteking heeft, zover ik me kan bedenken, geen invloed op de kleptiming.
__________________
Quote:
|
#29
|
||||
|
||||
![]() De tijd van ontbranding, de duur van ontbranding enz. Leg maar eens twee nokkenstokken van een benzine en een diesel naast elkaar. (ow ja niet te vergeten het verschil in lift.)
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#30
|
||||
|
||||
![]() Ik zal het eens doen, maar ik ben nog niet overtuigd
![]() Heb nog wat 'spannend' G60 spul liggen, ga het zeker vergelijken.
__________________
Quote:
|
#31
|
||||
|
||||
![]() We horen het wel als je eruit bent.
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |