![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dag mensen,
Gezien mijn Edition voor jaaaaaren op stal staat (in project vorm) heb ik mezelf een daily aangeschafd. Ik was op zoek naar iets groens, in de vorm van een golf 2 en heb uiteindelijk een 5 deurs oakgreen hollandse gti aangeschafd. Nadat ik richting scandinavie op en neer ben gereden had ik deze gti thuis staan. Fotos zijn van de VAG meeting in Asten, juni 2007 ![]() ![]() Enige tijd later heb ik een wisseltruuk uitgevoerd met de Edition, KW variant 1 van de Edition op de hollander en de 8 jaar oude monroe's van de hollander op de Edition ![]() ![]() ![]() Daarna een set BBS-RS 8j en 8,5j gemonteerd en de boel op redelijke hoogte afgesteld. ![]() ![]() ![]()
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 22-09-2007 at 15:51. |
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie hollander heb je daar! Die velgen staan zoals gewoonlijk super onder deze GTI en hij is ook laag genoeg (voor een daily)
![]() Rijdt deze op gas??? of wat is da ding onder het typeplaatje? Veel succes ermee! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd op gas.
|
||||
|
||||
![]() Ziet er heel netjes uit, laag en helemaal origineel en BBS RS in een woord Perfect
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij reed op gas, vroeger, schijnbaar in een ander blok..
Rijd nu gewoon op benzine
|
|||
|
|||
![]() Damm super wagen geworden.
Oude van alberto ?
|
||||
|
||||
![]() Wat een setje RS en een goede verlaging al wel niet kan doen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is idd de oude auto van Albero
![]()
|
||||
|
||||
![]() gvd..........wat mooi!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() erg dik zo . mooie kleur en een set dikke velgen om het verhaal compleet te maken .
ga zo door .
|
||||
|
||||
![]() Kijk wat je zoal niet met "oude" spullen kunt doen! Tis gelijk een super bolide geworden!
|
|
||||
|
||||
![]() @ ruben, precies, heb ik die ouwe zooi ook niet meer in de schuur in de weg liggen :p
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad! Kun je er mooi van genieten en heb je minder puin in de garage.
Maare die "nieuwe" (?) KW set, was die van Ebay? |
|
||||
|
||||
![]() Zo zie je maar weer dat een verlaging en een leuk setje velgen een wagen heel goed doen. Voorheen zou je er nog geen wortel naar gooien
![]() ![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Netjes zo voor de daily
Wel jammer van de 16V |
|
||||
|
||||
![]() Die 16v komt wel goed hoor
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
overdrijven is ook een vak ![]() waar zijn de foto's van assen in mei ? toen had jij de auto nog niet eens ![]() je bedoeld asten in juni zeker ![]() veel plesier met de auto ![]() was trouwens de auto van mijn vrouw niet van mij ![]() ![]() p.s jammer dat je de ruitenwissen plat legt dat is zo ouderwets ![]() net als die nummer plaat achter je voor raam ![]() Last edited by voklswien : 29-06-2007 at 18:24. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zijn er toch nog mensen die goed op letten en wel die wortel gooien ![]() |
|
||||
|
||||
![]() voor een nette prijs gooi ik naar alles een wortel
![]() ![]()