![]() |
|
||||
|
||||
![]() ahum, die bestaan wel degelijk.. Weet dat Pirelli ze maakt en GoodYear en vast nog wel meer merken
|
||||
|
||||
![]() Op autobandenmarkt.nl geven ze in die maat helemaal niks aan, dus denk dat ze dan niet bestaan.
|
|
||||
|
||||
![]() 155/60/13 zou ook niet bestaan volgens deze site, maar die heb ik bij de bandenhandel toch echt wel kunnen kopen!
autobandenmarkt is ook niet alles!
|
||||
|
||||
![]() niet leverbaar wil niet zeggen dat ze niet bestaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ok, ik dacht heel eerlijk gezegd dat deze site dan alle maten in banden leverden die beschikbaar zijn, zit er naast dus
![]() Maar ik denk dat 185/50 14 een hele mooie maat is. Ook omdat er maar 0.1% verschil is met de huidige grootte. |
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk foto's van de huidige toestand van mijn bolide
![]() De Polo is nu 60-40 verlaagd en zal binnenkort achter nog een cm. omlaag gaan. Ook heb ik een setje pirelli's aangeschaft die er z.s.m. onder moeten komen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ben benieuwd naar de reacties ![]() |
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 13:50. |
|
|||
|
|||
![]() Die pirelli's plijsten en eem mooi bandje eromheen.
ben jij volgend jaar de man!
|
||||
|
||||
![]() Ik moet eerlijk zeggen dat de velgen in een zo mooie staat zijn(originele lak) dat ik het eigenlijk zonde vindt om ze te polijsten
![]() Terwijl ik eigenlijk een gepolijste velg super vindt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo laten ! een Pirelli velg in originele staat moet je zo houden! Het is zonde om daar de lak vanaf te halen zoals je zelf zegt.
Kan je beter een keer een setje vertiefte Pirelli's kopen en die gaan polijsten. Maar: hele nette coupe! houden zo, vind het heel mooi om een strakke G40 te zien, vooral in het zwart!
|
||||
|
||||
![]() Er komt waarschijnlijk een 165/55/14 bandje omheen. En achter zet ik de Polo denk ik nog 1 centimetertje omlaag. En verder nog een beetje de lak bijwerken enzo.
Verder zal de Polo zo gewoon blijven ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag maar weer eens een setje wielen opgehaald
![]() ![]() Fototjes ![]() ![]() ![]() ![]() De velgen zien er op zich nog netjes uit en zijn minimaal beschadigd en 100% recht, het enige is dat twee schroefdoppen missen en dat ze een beetje opgedaan moeten worden. De harten poets ik op of eventueel even opnieuw spuiten, ze blijven in ieder geval goud ![]() Zoals jullie zien op de eerste foto is de ET waarde 16 en gaat dit waarschijnlijk met 8J nooit onder mijn Polo passen ![]() En nog een van mijn Polotje ![]() ![]() Ik ga ze morgen even passen en kijken hoe ver ze zullen uitsteken, ik heb even snel gerekend en kwam erop neer dat ze ong. 7cm. verder naar buiten komen als de originele 13" 5,5J BBS velgjes ![]() Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ![]() Last edited by Jazzblue : 25-01-2008 at 21:10. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ze vanmorgen even gepast
![]() ![]() Weet iemand misschien hoever een velg uit mag steken, zonder problemen te krijgen? Een paar foto's, niet op me auto letten die was nog niet gewassen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben wel benieuwd of het allemaal een beetje gaat passen ![]() ![]() Heeft iemand ze vaker onder een Polo Coupe gezien? |
|
|||
|
|||
![]() Mag voor de APK maximaal 3cm buiten de carrosserie steken.
Verder leuke velgjes ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Had je al meegekregen in het andere topic dat ze 7" breed zijn
![]() Verder wel mooie wieltjes voor onder de Polo! |
|
||||
|
||||
![]() Jah ik heb het inderdaad meegekregen
![]() Ik vind het zelf ook wel mooi staan moet ik zeggen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 1,5cm per kant das 3cm kompleet rondom de auto rdw nagevraagt voor je ik werk er 40meter vanaf. gr ronnie
|
|||
|
|||
![]() mooie velgen zal mooi staan.
heb nog wel twee doppen voor je te liggen met schroefdop voor bbs rs 15 inch.
|
|||
|
|||
![]() Leuke velgjes !
Zal zeker heel goed staan !
|
||||
|
||||
![]() @ Polo-power: hey bedankt, is dit trouwens vanaf het buitenste punt(de spatbordverbreders is dit geval)? Of gaat dit dan weer anders
![]() @ Fire and Ice Vr6: Pm ![]() @ Edition Blue: Bedankt, ben er zelf ook van overtuigd dat het goed gaat staan ![]() |