![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had je ze toen wel? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Albèr... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb ze nu ook, moet ze alleen nog ophalen. Pik. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat een taal gebruik ....vind ik niet kunnen ![]() ![]() Quote:
Luister Taartfan ....ten eersten is het Alberto ![]() ![]() Smaak is niet gelijk mensen .....Er zijn mensen die het vw forum leuk vinden. Laat ze lekker.( het verschil is nu wel weer duidelijk genoeg ) Vind je het niks ( zo als ik ) kom er dan zo wijnig mogelijk , of nog beter niet Er is ruzie genoeg in deze wereld , laat elkaar in zijn /haar waarde . ![]() we hebben allemaal de zelfde basis liefde .VOLKSWAGEN .wie anders Last edited by voklswien : 30-09-2007 at 08:17. |
|
||||
|
||||
![]() VW forum is toch wel veel niet boeiende auto`s zoals een Golf3 met andere achterlichten, eindbaas velgen en superveel audio etc. Hier op het volksforum is het meer lekker originele stijl met wat subtiele veranderingen en misschien nog wat motorische aanpassingen. Zijn hier ook stukken relaxtere mensen ipv die "sjonnies" die imo veel op het vwforum zitten. Forum daar is ook idioot onoverzichtelijk, omdat veel mensen zonodig 3 bij 2 meter plaatjes in hun signature moeten zetten
![]() Maarja .. dit is mijn mening over het vwforum ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Daar gaan we weer
![]() Zoals zo vaak weer de veelbesproken volksforum/vwforum vete weer opgerakeld zie ik wel ......... ![]() Ik was vroegah een echte vwforummer ,en nu ben ik eigenlijk alleen nog maar te vinden op het volksforum ,en ja,ook ik plaats ook soms wel eens een verkoopadvertentie op het vwforum ,puur om ook deze leden aan iets te helpen waar ze misschien wel naar op zoek zijn ,en om natuurlijk ook m'n dingen te verkopen . Maar laat een ieder in z'n waarde ,ook al is dat soms moeilijk ,ik geef toe dat ik me zelf ook wel eens verbaas over het niveau op het vw forum ,maar dat zijn gewoon een ander type liefhebbers ,daarom zijn er ook meerdere fora. Enne lieuwe ,moet je nou echt vwforummer zijn om veel audio in de auto te hebben ![]() ![]() Ach laten we dit maar weer vergeten ,en ons concentreren op het echte hobby werk ,de volkswagens en aanverwanten ,want daar gaat het toch om in 1e instantie ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet iedereen begint zo op zijn 18e ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Diegenen hebben het volksforum al eerder ondekt ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja .. is nog maar 5 jaar geleden hoor ![]() Heb nog maar 2 auto`s gehad in mijn leven en die heb ik nog steeds. Heb nog nooit een golf3 met lexus lichten en tsw venoms gehad ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En graag niet alle leden van het VWForum over een kam scheren nu
![]() Ik zit er ook ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Over de Hanekam scheren bedoel je ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tijd voor een slotje??
Men wordt het hier toch niet eens over de forums. |
|
|||
|
|||
![]() krijgen we weer Alberto /Louwvr6 praktijken
slotje richard sluit het af in stijl |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja idd, die 2 zijn het ook nooit eens ![]() ![]() ![]() Richard!!!!!!!! slotjuuuhh |
|
||||
|
||||
![]() Zo....slotje..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat heb ik toen gedaan, ben niet een topic begonnen onder louw zn naam (kan ik niet eens) maar heb het hele drama uit die thread toen gesplitst naar een nieuwe thread. Dan mochten ze het daar lekker verder uitzoeken en ging die andere thread weer on-topic. Dat de eerste zeik post in de thread van Louw was lag aan hem en niet aan Richard of mij.